Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suuttui muhun ja kosti sen lapselleni. Mitä ajattelette tästä?

Vierailija
28.08.2007 |

Poikaystäväni (joka ei siis lapsen isä) suuttui mulle ja alkoi mököttää tapansa mukaan. Ei siinä mitään, mutta kun ei ollut nähnyt lastani aikoihin ei suostunut lukemaan hänelle satua. Kertoi jälkikäteen kostaneensa tällä suuttumustaan muhun. Meneekö tällainen pahemmaksi? Mun mielestä oli todella lapsellista, enkä halua, että kohtelee lastani huonosti! Ja kun emme ole kauaa vielä seurustelleet (vajaan vuoden) tuntuu siltä, että jos tekee tuollaista jatkossa, niin tällä suhteella ei ole tulevaisuutta. Tuppaako tuollainen lapselle kostaminen jatkumaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteliko kaveri lapsesi kohtelua vai kertoiko asiasta rehvastellen? Jos katui, voisin kuvitella, ettei käyttäytyisi noin alhaisesti toiste.

Vierailija
2/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi kauhistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta! Minkä ikäisten kanssa oikein seurustelet???

Vierailija
4/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemukseni on työkaverista, joka on vieläkin mulle suuttunut siittä, kun istuin tyty-päivänä toisen työkaverin vieressä bussissa. Siittä on nyt puoli vuotta ja sanaakaan ei ole vaihdettu sen jälkeen.

Eikä ole ensimmäinen mykkäkoulu tuskin viimeinenkään. Olen aina miettinyt, onko se tuollainen kotonakin. Sukulaisillekkin se on ollut jostain kukkapuskasta 10vuotta puhumatta.

Joten suosittelen vaihatamaan jos tuntuu siltä, että kotona on kokoaika sellainen tunne, että leikitään hiekkalaatikolla ja hoetaan " mä en leiki sun kaa jos et anna sitä" .

Vierailija
5/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen mies...Ei kovin järkevän oloinen kun ei pysty hillitsemään itseään ollenkaan vaan käyttäytyy kuin lapsi itsekin!

Vierailija
6/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuttui mulle ja kävi hakemassa nukkuvan lapsen polviensa päälle ja piiskasi pyllylle puoliunessa olevaa viatonta lasta. Kävimme lapsen kanssa laittamassa oven lukkoon ettei mies päässyt enää sisälle, tämän jälkeen erosimme. Säälittävää tuollainen, iltasadun lukeminen on vielä pientä, jos menee pahemmaksi niin erota kyllä kannattaa ettei mene noin pahaksi mitä meillä

Vierailija
7/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi osasit lähteä =(

Vierailija
8/8 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä