Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOP 5 pahimmat kysymyset sinulle Totuuden hetki ohjelmassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotko, että miehesi olisi rikkaampi tai oletko koskaan lyönyt ketään. Olishan noita joihin olis aika vaikeaa vastata.

Vierailija
2/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole *mitään* salattavaa *oikeasti*. Olen todella tylsä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuinka monta yhdenillan juttua sinulla on ollut?

-Onko sinulla *piip* sairaus?

- Oletko lyönyt tai tukistanut lapsiasi

-Kuinka paljon juot alkoholia

- Oletko pettänyt puolisoasi?

Vierailija
4/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rikkonut kirjesalaisuutta?

Vierailija
5/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan tuolta sivulta...

Vierailija
6/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin, että jos pistää kenkään nastan tms. ja polkaisee sitä joka vastauksella ei kone erota totta valheesta. Sitten voi tietysti kertoa koko ajan valetta: ei kerro siis totuutta edes ohjelman tekijöille vaan satuilee ihan kaiken.

Vierailija
7/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykset spesifioidaan tuttavien ja sukulaisten yms. perusteella :)

Vierailija
8/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän tekee ensin sen valheenpaljastustestin, jonka jälkeen ennen jokaista kysymystä on mahdollisuus perääntyä. Jos siis valheenpaljastustestissä kaikki kysymykset on helppoja, niin voi riskittä mennä ohjelmaan. Jos taas testeissä tuleekin joku jymyjuttu, niin voi perua koko homman.

Mulla on salaisuuksia, mutta enpä tiedä saisivatko niitä selville ja osaisivatko kysyä.

Vierailija
9/9 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka täällä palstalla jälkiviisaina syyllistätte vanhempia, jotka ovat menettäneet lapsensa onnettomuudessa: ihanko _oikeasti_ olette sitä mieltä, että onnettomuudet ovat vanhempien syytä? Että sellaiselle äidille tai isälle, joka kantaa vastuunsa ja huolehtii jälkikasvustaan täydellisesti ei kerta kaikkiaan voi ikinä tapahtua mitään?

Kaikki onnettomuudet olisivat teoriassa vältettävissä, ainakin miltei kaikki. Mutta joka asiaa ei tule ajatelleeksi, ei ainakaan joka kerta. Se, joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.

Olen menettänyt kaksi (aikuista) läheistäni onnettomuuksissa, jotka he itse olisivat teoriassa voineet välttää. Sattuivat toimimaan tavalla, joka johti heidän kuolemaansa. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan