Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

supistuksista rv 30

28.08.2007 |

Kuinkas herkästi sitä tohtii supistuksista valittaa? Niitä " harjoitussuppareita" on ollu jo useita viikkoja, mutta nyt viime päivinä/öinä on alkanut tulemaan kipeitä supistuksia (tai ainakin oletan niiden olevan niitä...) ja tänään jo aika tiuhaankin. Esikoisesta oli sama juttu näillä viikoilla ja ravasin äippäpolilla käyrillä, mutta yliajalle tuo meni... Jotenkin vaan on sellainen olo ettei viitisi " turhaan" lähteä höösäämään...

Kertokaapa kokemuksia, kiitos =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen tuntenut supistukset jo ennen 20 rv ja 26 viikon jälkeen lisääntyneet...alkoi tulla joka tunnille useampia..ja kaks viikkoa taakse päin jouduin osastolle supistusten takia.. kohdsunkaula oli pehmentynyt mutta kiinni oli paikat ja kanavaa jäljellä 2cm..rauhoittivat tilanteen tipalla ja lääkäri kirjoitti sairasloman äitiysloman alkuun..normaali elämä sallittua mutta kehoa pitää kuunnella ja levähtää tarpeen vaatiessa sekä vettä käskettiin juoda paljon. Sen verran kolautti että suurimman osan päivästä makaan..

Ja edellisissä raskauksissa ollut kans supistuksia ja loppuun asti menneet..erona se että silloin ei edes kohdunkaula ollut pehmentynyt eli ennakoivat supistukset voivat myös tehdä hallaa...vaikka eivät ole kipeitä.

Tilanne voi olla ihan normaaliakin sillä kolmas lapsi tulossa..mutta vaavin parempi vielä kasvaa kohdussa..

Kyllä sinuna tarkistuttaisin tilanteen ja sitä varten siellä neuvolassa täti on joka kuuntelee..vaikka kuinka tuntus turhauttavalta..

nyt viikkoja rv30+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla