Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusperheelliset

Vierailija
20.10.2008 |

kokemuksia miten teillä on mennyt kun saitte uuden puolison kanssa yhteisen lapsen? Meillä tilanne, että minulla yksi lapsi ja nyt yhteinen tulossa, miehellä ei lapsia. Jännittää miten tulee menemään, onko poikani miehelle yhtä tärkeä vielä yhteisen lapsen synnyttyä?

Kertokaa kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta onko tuo nyt kauhea asia, jos mies kerran tykkää sinunkin lapsesta ja kohtelee hyvin? Onhan sinun lapsellasi myös oma isä ja oma suku, etkä varmaan oleta, että ekäsi rakastaisi mahdottomasti teidän yhteistä.

Vierailija
2/3 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia on nyt kaksi.

Mieheni asenne esikoiseeni on toisenlainen. Ei voi sanoa, että esikoinen olisi hänelle vähemmän tärkeä, mutta suhde "omiin" lapsiin on välittömämpi. Musta tämä on aika luonnollista, koska esikoisen ensimmäiset neljä vuotta ovat jääneet kokematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen poika asuu kanssamme ja on 2 yhteistä lasta.

Minulle tuo miehen poika on tullut koko ajan tärkeämmäksi. Kun olen sitä oppinut tuntemaan. Ei siihen vaikuttanut omien lasten syntymät.

Alkuun en oikein uskaltanut komentaa miehen poikaa ja pistin lapset eri asemaan, kun kuitenkin samasta asiasta komensin omiani.

Nyt ollaan jo oltu niin pitkään yhdessä, että kaikki on tasavertaisia.

En kuitenkaan pidä itseäni miehen pojan äitinä tai edes äitipuolena. Hän kutsuu minua nimeltä. Haluaa asua meillä, vaikka saisi asua äitinsäkin luona. Johtuu varmaan siitä kun on pikkuveljet niin tärkeitä sille ja äidillään ei ole muita lapsia.

En tiedä onko miehen poika yhtä rakas kuin omat pojat mutta yhtä tärkeä se on.