Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Knatopussi/trikooliina

27.08.2007 |

Olisin tiedustellut onko millaisia kokemuksia Peanut Shell kantopussista, Kimperi-trikooliinasta ja MaM Eco-trikooliinasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantopussi ja todella olen siitä tykännyt shoppailu matkoilla, pikalaiinana ihan ehdoton ykkönen! Pidempääm esim. maastossa kävellessä ei niin hyvä, mutta silloin meillä joko oli pitkä liina tai Ergo.

Nyt alkaa oleen poikaa liika raskas kantaa siinä, kun painaa n.11kg, mutta kyllä edelleen kaupoilla on hyvä apu, jää kädet vapaiksi.

Suosittelen, ainoo mikä oli hankalaa oli oikean koon valinta. Myyjä möi aluksi liika ison, mutta sain toki sen vaihdettua.

Ostin pussin pompolista eli www.pompoli.net (muistaakseni oli tuo osoite) sieltä sai ostaa sillai, et vuokras uuden tuotteen 2 viikoksi ja sai vapaasti käyttää ja jos ei tykännyt sai osan rahoista takas eli vuokra osuus jäi myyjälle. Itse tein tuon sopparin ja tuona aikana rakastuin pussiin!! On todella ihana ja herättänyt vieraissa ihastusta, kun Väinämöistä siinä olen kantanut. Voin vain suositella, trikooliinasta ei ole kokemusta.

Vierailija
2/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimperin trikooliina vastasyntyneestä n. 5kk ikäiseksi ja Mam ECO:lla kannat vastasyntyneestä oikeasti sinne 1v asti joka on se aktiivisin kantokausi....

Ja Kantopussi (Muuten Peanut Shell ja Hotslings täysin samanlaisia liinoja joten ota se kummasta löytyy parempi kuosi) On sitten vähän eri tarkoitukseen kuin nuo pitkät liinat, mutta itse suosittelen sinulle MaM ECOa ja jompaakumpaa kantopussia.

Käytettynä voit molemmat hyvin löytää babyidean kirpparilta tai Kestovaippainfon kirpparilta.

Ja näyttäis molempia olevankin kaupan ;)

http://www.babyidea.fi/palstat/list.php?37

http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/viewforum.php?f=50&sid=f49a0b5…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla on jo valmiiksi ostettuna tuo Peanut shell, kyselin vaan kokemuksia kun hirveesti en ole siitä kuullut ja haluaisin lisäksi kokeilla jompaa kumpaa noista liinoista.

Miksi muuten kimperi liinalla voi kantaa vain 5kk ikään asti?