Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MeandI - onko kokemusta lastenvaatteista?

27.08.2007 |

Entäpä onko kukaan ryhtynyt myyjäksi tai kenties ilmoittautunut kutsujen pitäjäksi :) ?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kutsut tämän viikon torstaina. Sitten olen viisaampi kertomaan... mutta meillä on ollut Me&In vaatteita aiemminkin ja laadultaan ovat huippuja.

Vierailija
2/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen käsittänyt että näitä on vasta nyt alettu tuomaan suomeen, joku myyjä joka pitää kotikutsujakin. Missähän päin mahtaa asustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin ne lapsimessuilta keväällä, jossa myytiin muutamia vaatteita, kun lanseerasivat merkkiä Suomeen. Kivan näköiset ovat ja herättäneet kovasti kehuja, kun vastaavia ei tule kovin usein muilla lapsilla vastaan =) Kestäneet hyvin käyttöä! Koko mitoitus on hieman hassu, koska esim. mekko on kokoa 86/92 ja nyt sopiva meidän n. 83cm tytöllemme.

Tuo kotikutsu periaate varmaan kyllä hieman vähentää niiden hankkimista, koska itse en ainakaan tiedä ketään, joka olisi kutsuja järjestämässä, eikä itseäkään oikein huvita =)

Vierailija
5/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olen tilannut vaatteita suoraan Ruotsista... Mun yks tuttu alkoi myymään näitä Tampereen seudulla. Koko suomessa n. 40 myyjää aloitti kotikutsut nyt elokuussa. Myyjiä on ainakin Turun ja pääkaupunkiseudun tienoilla. Me&In sivuilla tosiaan voi ilmoittautua kutsujen pitäjäksi, itse olen käsittänyt näin, että vaatteita voisi tilata suoraan myyjiltä ilman, että järjestää kutsut. Silloin vaan jää ilman emännänlahjaa.

Vierailija
6/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juuri ilmottauduin halukkaaksi järjestämään kutsut, toivottavasti joku ottaa pian yhteyttä :)

Vierailija
7/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihania ovat! Ihastuin erityisesti kilppari ja paljon mörköjä- paitoihin. Formulakin ois kiva! Noi ois pakko saada, mutta kutsuja en kyllä haluu pitää ja ei taida olla tuttavapiirissä ketään joka pitäs :(

Vierailija
8/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kutsut onkin 10.9. Kivan näköisiä vaatteita ja kuulemma myös laadukkaita! Jos joku haluaa Vaasan seudulla kutsuille, mutta tutut ei ole järjestämässä, niin laittakaahan meiliä, meille varmaan mahtuu joku uusikin tuttava mukaan :O) marymcwave@hotmail.com

Vierailija
9/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en millään ehdi tällä hetkellä vaikka haluaisinkin :/

Mutta kutsuille olisi kiva tulla ja varmasti mukaan lähtisi vaatettakin...

Pyykkis

Vierailija
10/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillekin pari uutta tuttavaa mahtuu. Laita sähköpostia anu.harju@dnainternet.net jos olet kiinnostunut.

Vierailija
11/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yhdellä pojalla tuollaisen söpön hatun Ikean parkkiksella yksi päivä... jos joku pitää kutsut Espoo, Helsinki, Vantaa, Kauniainen niin haluaisin tulla, itse en halua kutsuja pitää kun en jaksa siivota ja nämä 4 lastakin olisi täällä... Myyjäksi kiinnostaisi TOISAALTA ruveta (olin Jonathan kotimyyjä sillon aiemmin) mutta nyt tuo nuorin on niin pieni vielä ja tuttavapiirikin täällä paljon pienempi toistaiseksi...

tuusis

Vierailija
12/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ! mulle tulisi esittelijä tuolloin sunnuntaina tervetuloa mukaan laita vaikka meiliä osoitteeseen krista.tyyska@luukku.com

Vierailija
13/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottautumisen emännäksi. Kuinka nopeasti ottavat yhteyttä ja miten?

Vierailija
14/21 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pyykkivuori,

minä olen pitämässä tässä lähiaikoina me&i kutsut jyvässeudulla. Oletko kiinnostunut tulemaan? Laitatko emailisi, niin voin vaikka ottaa yhteyttä.

Vierailija
15/21 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA vastasivat,e ttä myyjä ottaa yhteyttä, mutta kukaan ei ole ottanut. Laitoin sitten viestiä kauempana asuvalle myyjälle joka lupasi tulla pitämään kutsut. Hän sanoi, ettei lähettyvillä ole myyjää koska kukaan ei ole ottanut yhteyttä.

Maija78:

ilmottautumisen emännäksi. Kuinka nopeasti ottavat yhteyttä ja miten?

Vierailija
16/21 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjiä on loppujen lopuksi alkanut aika vähän odotuksiin nähden ja läheskään joka paikkakunnalle ei tullutkaan myyjää. Esim. täällä Tampereen kokoisessa kaupungissa myyjiä on vaan yksi. Jos joku haluaa, niin voin antaa hänen s-postinsa suoraan. Laita vaan s-postiosoitteesi tänne, niin laitan mailina.

Vierailija
17/21 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas hyötyä tästä palstasta ;)

Kiitos, mielelläni tulen jos vain aikataulu passaa (teen 2-vuorotyötä).

Minulle voi laittaa sähköpostia osoitteeseen;

Clean@luukku.com

Kiitollinen pyykkis :)

Vierailija
18/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kokemusta, mutta kiinnostaisi tietää, et minkähän hintaisia nuo vaatteet suurinpirtein ovat.

Vierailija
19/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taritsisin Tampereen alueen myyjän yhteystiedot! Kiitti!

astaasta2002@yahoo.se

Vaatteiden hinnat löytyy nettisivuilta, esim. paidat noin 20¿.

Vierailija
20/21 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihania vaatteita oli. Varsinkin tytöille oli ihania tunikoita.

Meidän pojille tuli ostettua pitkähihaisia t-paitoja ja tytölle ostin tunikan ja plyyssitrikoot ja emännän lahjaksi sain tytölle tunikan ja itselle hommasin tunikan.

Olivat vielä ihanampia luonnossa ja olisi tehtnyt mieli ostaa enempi mutta, jätetään sitten seuraavaan kertaan :)

Trikoo tuntui napakalta ja laadukkaalta. Ei sellaiselta lerpulta kuin moni halpis merkki.

Suosittelen.

-MM-