Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon annatte kolmevuotiaan katsoa päivässä telkkaa?

Vierailija
26.08.2007 |

Paljonko olisi sopiva määr esim viikossa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suositus. Meillä taas vaihe, että katsoo enemmän, ehkä 2-3h päivässä :/

Vierailija
2/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on nukkunut kunnon päikkärit ja tuntuu muutenkin virkeältä. VIikonloppuisin televisiota katsotaan korkeintaan tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ollaan, tai siis minä olen, laiskoja eikä mennä pihalle niin reilu 3v poika saattaa katsoa viisikin tuntia putkeen lastenleffoja ja illaalla vielä pikkukakkosen. Onko tästä jotain haittaa=((??? Monesti on kyllä päiviä ettei katota muuta kun toi pikkukakkonen, jos sitäkään.

Vierailija
4/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä ajassa ehsi katseleen ees mitään. meiän 3v4kk pojan suosikki on Autot-leffa ja se kestää ainakin 2 tuntia.. Pitäskö se kahen päivän aikana kattoo??

Vierailija
5/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ei katso ollenkaan, välillä ehkä vähän reilu puoli tuntia. ulkoillaan päivässä noin 3-5 tuntia.

Vierailija
6/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suositus. Ei nuo asiantuntijat sille voi mitään et autot leffa kestää 2h.

Vierailija
7/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi väsyneen lapsen katsoa telkkaria ollenkaan, virkeän maksimissaan sen tunnin, jos se ei aiheuta ylivilkkautta tai häiritse nukkumisia ja rauhoittumista. Jos lapsi on virkeä ja muuten rauhallinen, voisin antaa hänen katsoa sen 2 tunnin elokuvan, jos se ei ole päivittäistä. 3-5 tuntia televisiota tuntuu minusta aivan kohtuuttomalta ajalta.

Vierailija
8/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina emme katso sitäkään ja taas toisaalta, esim. sadepäivänä, lapset saattavat katsoa vielä jonkin elokuvankin. Joskus myös pikku kakkonen saatetaan korvata jollain elokuvalla ja yleensä elokuva sitten kestää hieman pidempään.

Meillä katsotaan telkkaa ehkäpä noin viitenä päivänä viikossa tunnin verran per päivä.

Vierailija
9/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä sen alkulaulun verran.. Iltapäivällä katsotaan pikkukakkonen, tai se touhukas maailma lähinnä. Joinakin päivinä jos huono ilma/liian kuuma/pikkusisarus nukkuu sisällä, niin saa katsoa jonkun dvd:n. Kestoltaan 30-60min. Näitä päiviä on ollut viikossa yleensä 1-2.

Vierailija
10/20 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan yleensä kaksi kertaa viikossa, useimmiten perjantaisin ja sunnuntaisin. Yhteensä n. 3 tuntia. Poikkeuksena sairaana ollessa kun ulos ei voi mennä.

Vierailija
11/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko tv olla päällä vaikka sitä ei katsota? Kuinka paljon katsotte itse tv:tä?

Vierailija
12/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan tunti aamulla ja tunnista kahteen illalla. aamulla piirretyt päälle että saadaan päivä käyntiin ja illalla scarry ja pikkukakkonen ja sitten vielä simpsonit. ja illalla telkku auki muutenkin että kai ainakin passiivisesti katsoo. ja ei ahdista meitä ainakaan tämä telkun paljous.

Vierailija
13/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika 3,5v katsoo useimpina päivinä 2-3 kertaa 5-15 min pitkän ohjelman. Sen lisäksi pelaa useimpina päivinä jonkun aikaa isän kanssa pelejä tietokoneella. Näihin yhteensä kuluu n. tunti. Sadepäivinä milloin ollaan vaan kerran ulkona vähän enemmän.

Ja leffat meillä tosiaan katsotaan useassa osassa. DVD ei ole pakko katsoa kerralla. Pikku Kakkosta ei katsota ollenkaan ja muitakaan lastenohjelmia poika ei katso silloin, kun ne tulevat vaan ainoastaan digiboksille nauhoitetteja. Uudet katsoo aina aikuisen kanssa.

Vierailija
14/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että passiivisesti poika ei katso oikeastaan ollenkaan televisiota. Eli meillä TV ei ole auki, jos sitä ei kukaan katsele. Ja aikuiset eivät katsele omia ohjelmia, kun lapset ovat hereillä.

Vierailija
15/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin touhukas neiti, ettei piirretyt jaksa innostaa : )

Vierailija
16/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin mummolassa oli aina radio päällä. Ei sitä kukaan oikeastaan katso kuin illalla ja sitten onkin pentujen nukkumaanmeno aika.

Vierailija
17/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo pph:lla, en tiedä paljonko. Luulisin että silloin kun pph tekee ruokaa tai sitten ruokalevolla.

Kotona viikolla saa katsoa pikkukakkosen jos jotenkin muuten sopii aikatauluihin.

Viikonloppuna saattaa aamulla katsoa subtv junioria ja muita aikas kauan kun äiti yrittää herätä sohvalla :).

Silloin kun iskee totaalinen väsy ja kyllästys laitan lapsen telkun eteen tunniksi pariksi katsomaan tomi traktoreita. Ehkä pari kertaa kuussa.

Vierailija
18/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no joo, nyt huijaan katsoo Emmerdalen musiikin kun itse alan sarjaa katsomaan:) Sen jälkeen menee omiin leikkeihinsä. Ei edes tiedä että telkkarista tulisi jotain lastenohjelmia joten ei osaa olla pyytämässäkään niiden katsomista.

Minulle se sopii ihan mainiosti.

Vierailija
19/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai no joo, nyt huijaan katsoo Emmerdalen musiikin kun itse alan sarjaa katsomaan:) Sen jälkeen menee omiin leikkeihinsä. Ei edes tiedä että telkkarista tulisi jotain lastenohjelmia joten ei osaa olla pyytämässäkään niiden katsomista.

Minulle se sopii ihan mainiosti.

Ja yhtään ei ole kirkas otsa:) Telkkari ei ole taustahälynä. Itse katson Emmerdalen sillän aikaa kun lapset valmistautuvat isin avustamana lähtemään ulos. Kun lapset ovat valmiina, sammuu telkkari ja vedän itselleni vaatteet päälle. Illalla televisio on päällä klo 20 (yleensä 21-23) jälkeen eli lapset ovat silloin jo nukkumassa.

Vierailija
20/20 |
27.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunti päivässä: lastenohjelmat, kesällä ei sitäkään, televisio muuten kiinni siihen

asti kun lapset nukahtaneet.