Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v ja neitsyt

Vierailija
26.08.2007 |

Monihan tietää tän elokuvan, mutta mulle tää on totisinta totta :( Oon 40-vuotias, enkä oo koskaan harrastanut seksiä. Ei edes mitään pientä hiplailua :( Alkaa toivo mennä, et sen koskaan kenellekään menettäisin, paitsi maksusta. Oletteko sitä mieltä, että pitäisi hommata yhdeksi illaksi maksullinen mies? Kukaan muu ei mua huolis, paitsi rahasta. Valmis oisin ollut tähän " menetykseen" jo yli 20 vuotta...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotätini kuoli neitsyenä, lekurilta meni monttu sijoiltaan 60 v tarkastuksessa, totesi vaan, että ohoh, enpä ole ennen nähnyt!

Vierailija
2/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista tosi paljon. Ja täällä on muitakin hyviä keskustelunaiheita kuin vain lapset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole erakoitunut kotiini, liikun kyllä paikoissa, joissa miehiä voisi tavata. Joitain olen lähestynytkin, ei vain kiinnosta. Netistäkin olen koitanut miestä löytää, tuloksetta. Tiedän olevani ruma, ja varmaan itsekin kuolen neitsyenä :(

ap

Vierailija
4/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että varmaan nelikymppisenä seksin aloittaminen on pelottavampaakin kuin 18-kesäisenä. Nuorena sitää sählää ja tekee juttuja joita ei välttämättä pitäisi tehdä, mutta ei niin ajattele koko asiaa...

Vierailija
5/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt yrittäkää.

empatia.

kuka tietää mitä se tarkoittaa??

Vierailija
6/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on eräs ystävä joka on myös todella ruma, mutta silti hänen seksielämänsä on aika aktiivista..

toinen taas on ihan ok näköinen mutta on edelleen vajaa 30 v neitsyt.. hänellä on pelko kasvanut ajan kanssa lähestyä miehiä..

outoa eikö?

Vierailija
7/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen himoinnut joitakin miehiä joihin oen tutustunut, mutta he eivät minua, koska olen niin tajuttoman RUMA :( Minulla on kyllä paljon ystäviä, joten en ole mitenkään sosiaalisesti estynyt :)

ap

Vierailija
8/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselehan ympärillesi vaikka kaupoissa - ei pariskuntien rouvat aina niiin kaunottaria ole... Eikä ne miehetkään komeita :)

Älä sano itseäsi rumaksi!

Vierailija
9/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselehan ympärillesi vaikka kaupoissa - ei pariskuntien rouvat aina niiin kaunottaria ole... Eikä ne miehetkään komeita :)

Älä sano itseäsi rumaksi!

Vierailija
10/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain miettiä, mistä löydät ne miehet. Netistä varmasti helpoiten. Pitää vain olla rehellinen ja jos esimerkiksi olet ruma ja lihava, kerrot sen heti. On niitä rumia ja lihavia miehiäkin, jotka toivoo, että jollekin kelpaisi. Loppujen lopuksi lyhyemmissä ja pidemmissä seurustelusuhteissa tärkeintä on se, että on kiinnostunut samanlaisista asioista ja arvostaa samantapaisia asioita. Silloin on aivan samantekevää, minkä näköisiä tai kuinka kokeneita olette. Onnea!

Vierailija
11/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile itseäsi, niin kerron sitten oletko todellakin ruma.

Vierailija
12/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kunnon kampaajalla, kosmetologilla, meikkiopissa yms. Mä en esim. ymmärrä kun jotkut naiset ei viitsi edes kulmakarvoja laittaa kuosiin. Minunkin monella tutulla on melkoiset värittömät turjakkeet silmien päällä. Kulmien ja ripsien värjäys sekä muotoilu maksaa monessa paikassa täällä pääkaupunkiseudullakin vain 20 euroa.

Vierailija
13/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kasvoihin tulee pakkoliikkeitä, sekä toinen silmäluomeni roikkuu ikävästi, ja sitä ei olla saatu leikkauksella kuntoon. Minulla on leveä lantio ja peppu, mutta pienet rinnat. Hiukset ovat harvat eikä minulla ole varaa kovin nätteihin vaatteisiin :(

ap

Vierailija
14/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes usko sinun olevan ruma.

Ilkeät ihmiset (kuten monet tälläkin palstalla) sitä vastoin ovat vastenmielisiä.

Vierailija
15/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiharra ne hiussuortuvasi vaikka kihartimella ja sitten etsit jotain kivaa päällepantavaa vaikka lkaverin vaatekomerosta.. ja eikun lähibaariin drinksulle... eiköhän irtoo ;)

Vierailija
16/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se muillekaan välttämättä niin helppoa ole. vahvista itsetuntoasi ja liiku paljon ihmisten parissa ja hanki tuttavuuksia. kyllä niitä ihania miehiä maailmassa on, joku sinullekin :) ne vaan pitää kaivaa jostain esiin :) reippaasti ihmistenilmoille ja pitämään hauskaa, hymy avaa monia ovia ja sulattaa miehen sydämen..

Vierailija
17/17 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Menet yksin baariin. Hymyliet ja vastaat vain jokaiseen kysymykseen ' kyllä' .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi