Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolottaako teitä, jos katsotte jotain miestä " vahingossa" sillä silmällä??

Vierailija
26.08.2007 |

Minusta se on niiiiin kiusallista... Etenkin jos tilanne on sellainen, jossa ei ole tapana tai sopivaa katsella muita muuten kuin asiallisessa hengessä.

Viimeksi eilen tapasin erään miehen, joka aiheutti sukkien välittömän pyörähdyksen. Jäin tuijottamaan häntä hetkeksi, ja kaiken lisäksi katseeni siirtyi täysin kutsumatta vielä housun etumukseenkin. Mies selvästi huomasi ihailuni ja nautti siitä. Tänään tapasin saman miehen uudestaan, ja hän loi minuun välittömästi merkitsevän katseen. Minä yritin nolona katsella muualle.

Minusta tarkoituksellinen flirttailu on ihan eri juttu kun tällaiset spontaanit, tahattomat perään kuolaamiset. Flirttiä harrastan kyllä, mutta silloin olen itse tilanteen herra (rouva?) ja tiedän, mitä teen.

Vieläkin nolottaa se eilinen. *vajoaa maan alle*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ihmettelevä ap

Vierailija
2/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaihtaisin oman mieheni siihen, jos pelkkää ulkonäköä tuijotetaan. Oma mies aika nuhjake ja vätys sen eilisen isän rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en oo jäänyt vielä (kai) kiinni;-) Oon kyllä tosi " varovainen" kuolaan niin että huomaa.

Vierailija
4/4 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos joku mies jää kiinni katseesta minuun niin pitää heti tarkistaa onko vetskari auki tai tilliä etuhampaissa tai...miks ne mua katsois=)