Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

porkkana pois vatteista?

20.10.2008 |

miten porkkana tahrat saa pois vaatteista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahrat saa pois sappisaippualla, jota saa ainakin luontaistuotekaupasta (kastelen vaatteen , hankaan sappisaippuaa tahroihin ja normaalisti koneeseen muun pyykin sekaan). Tai sitten kuivatat pyykin auringossa ja kappas tahrat ovat poissa :).

Vierailija
2/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisella toimi tuo sappisaippua, nyt ei millään (kolme pesua kokeilin). Aurinkokaan ei mulla tepsinyt. Sit jostain luin et astianpesuaine toimisi. Ei oo vieny vörejä vaatteista, vaikka aluksi sitä pelkäsinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis toimiinko nämä kuivaneisiin tahroihin.. 3,5kk kanssa kun niitä vaatteita ei saa heti laitettua likoamaan tai pesuun.. eli astianpesuainetta hierotaan tahralle ja koneeseen? vai pitääkö liottaa tms.? oletteko kokeilleet sitä vaaleanpunaista vanish tai joku sellainen mitä mainostavat telkkarissa joka toimii joka tahraan olevinaan?

Vierailija
4/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kostuttanut kuivan vaatteen, sen jälkeen hieron astianpesuainetta (nestemäistä siis) tahraan ja normaalisti koneeseen. En liota. Tällä menetelmällä olen saanut jopa yhden 3v vanhan tahran pois!

Jos epäilyttää, kannattaa ensin kokeilla johonkin huomaamattomaan paikkaan.

Vanishia ja paria muutakin tahranpoistoainetta olen kokeillut, tuloksetta.

Vierailija
5/5 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras keino on levittää vaatteet kuivamaan aurinkoon, tahrat katoavat kuin itsestään. Tämä on tietysti tähän aikaan vuodesta vähän hankalaa...