Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan itkenyt työpaikallasi ja miksi?

Vierailija
26.08.2007 |

Pitääkö joka työssä olla itkemätön kovanaama? Ja miten itkuusi suhtautuivat muut? Kyselee täällä eräs herkkis joka pelkää alkavansa itkeä töissä joku kerta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan sairasta koko homma ja ensin aloin nauraa ja nauru muuttui sellaiseksi, että en enää tiennyt, että itkenkö vai nauranko. Siitä se sitten muuttui itkuksi. Tuli siinä joku samassa työtilanteessa oleva lohduttamaan ja ajoi siltä päivältä kotiin.

Vierailija
2/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolotti kovasti.

Toinen kivari vielä repesi ja putosi pussistansa lattialle ja paikalle sattunut sihteerin labradorinnoutaja popsi sen suuhunsa ja nielaisi.

Silloin itketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tyttö säikähti kovasti ja alkoi itkeä. Minä häntä kovasti lohduttelin ja vedet tuli silmiin kun niin kovasti säälitti tytön hätä. Onneksi ei tainnut kukaan huomata.

Vierailija
4/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen kerta oli, kun olin ihan loppu ja uupunut usean vuoden rankan työrupeaman jälkeen. Itku vain tuli. Työkaveri, joka oli kokenut saman, otti isoon karhunhaliin ja lohdutti. Olin sitten saikulla kuukausia.

Vierailija
5/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajoivat itkukohtaukseen. Muut säikähti hieman, mutta koska itsekin työskentelivät samoissa olosuhteissa, ymmärsivät kuitenkin. Ei harmita, itku auttaa ja toisaalta kertoo itselle(kin), että jokin raja on nyt ylitetty.

Vierailija
6/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverin appiukon kuolema ja tämän työkaverin hillitön suru sai minutkin itkemään siinä halatessani häntä.

Sekä silloin kun sain töihin puhelun oman mummoni kuolemasta. Olin tosin jo kotiin lähdössä

Vierailija
7/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran. Viimeksi kun sain kuulla hyvän ystäväni isän kuolemasta. Sitä edellisen kerran kuin lapsettomuusklinikalta viestin, että meidän kaikki alkiot olivat kuolleet sulatuksessa. Näissä ei ollut todistajia, joten ihan itsekseni itkin.

Jos esimerkiksi järkyttävien uutisten vuoksi itkee, niin kyllä siihen ihmiset keskimäärin melko sympaattisesti varmaan suhtautuvat. Jos sitten harrastaa itkua neuvottelukeinona, niin se ei varmaan suuria sympatioita kerää.

Vierailija
8/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan kahdesti. Ensin opettajainhuoneessa, kun sain tietää, että koulun rehtori on kuollut ja seuraavana päivänä luokassa, kun pappi piti asiaan liittyvän aamunavauksen.

Kukaan ei reagoinut kuinkaan. Kaikilla oli tarpeeksi työtä omien tunteittensa kanssa.

Vierailija
9/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni tueksi.

Vierailija
10/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoessani raskaudestanikin taisin itkeä

Joku lohdutellut, aika ymmärtäväisesti on suhtauduttu

Vierailija
11/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin tekemään hänen kanssaan vuoden töitä ja se vuosi oli painajaista.

Joka päivä sain kuulla loukkavaa. Mut mustamaalattiin koko työpaikassa ja puhuttiin paskaa kaikille.

Onneksi, ONNEKSI sain uuden työpaikan silloin.

Vierailija
12/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi syynä oli, kun sain tietää, että työkaverini sairastaa syöpää.

Vierailija
13/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapeltuani (sanallisesti) päiväkodin johtajan kanssa, ja muissa kuntoutukseen, Kelaan ja vammaan liittyvissä asioissa.

Ja kerran kun kuulin mieheni tippuneen rakennustelineeltä.

Vierailija
14/22 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken mielenliikutuksista ja myös uupumuksesta. Olen saanut useita suruviestejä työpaikalla ja olen aina itkenyt silloin tietysti. Yksi pahimmista tilanteista oli kun olin aloittanut uudessa työssä jossa minua puukotettiin päivittäin selkään ja ainoa tukeni, esimieheni, ilmoitti olevansa raskaana. En valitettavasti pystynyt olemaan lainkaan iloinen hänen puolestaan. Se nolotti, muut kerrat eivät.

Vierailija
15/22 |
28.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehnei lisäksi aitoita jotka näkevät minun itkevän , muille esitän kovanaamaa . meillä on niin ihana työyhteisö (3 naista) ja minä oon miedän porukan herkkis : ))) itken ihan oikeasti KAIKESTA !!!!!! viimeksi itkin sunnuntaina siitä kun jouduin perumaan lapselleni tärkeän asian niin itkin työkavereilleni sitä : (

Vierailija
16/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tunteet käyty läpi töissä..siellä kuitenkin iso osa päivästä vietetään..

Vierailija
17/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira oli viety piikille edellisenä päivänä. 8-vuotias tytär soitti ja kertoi että avaimet on joko hävinneet tai jääneet kotiin, soitin huoltomiehelle joka kävi tytölle avaamassa oven.

Sitten vielä kopiokone repi yhden sivun erään potilaan, potilaskertomuksesta, ja meni vielä koko kone rikki. Se oli jotenkin liikaa, tuli itku.

Mulla oli kyllä menkat, olisko vaikuttaneet nekin asiaan?

Onneksi mulla on kuitenkin kivat ja ymmärtäväiset työkaverit!

Vierailija
18/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en sille näytä, että se saa minut itkemään! Eivät ole työkaveritkaan nähneet. Kerran lohduttelin kesätyöntekijää, jonka pomo oli saanut itkemään.

Vierailija
19/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön piti aloittaa eka luokka seuraavana päivänä

Vierailija
20/22 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolasten vanhemmat aiheuttaneet tilanteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän