Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

Vierailija
26.08.2007 |

Meillä mies katsoo dvd:tä, mä surffaan koneella, lapsi nukkuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa ruokaa huomiseksi, pienimmäinen nukkuu, toinen lapsi riisuu vaatteitaan ja on menossa iltapesulle, minä roikun täällä (kohta menen pesemään pojan hampaat).

Vierailija
2/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, lapsi touhuilee tossa jotain omia juttujaan ja mä surffailen. Kohta herätän miehen tekemään lapsen kanssa iltahommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkalaatikolle asti.. Tutti suussa. Odotamme anoppia kylään hetkeksi.. Mies ja esikoinen hakemassa anoppia bussipysäkiltä.. meidän 3v. saa ensimmäisen pyöränsä! Mulla ihan räjähtänyt olo, masussa potkii 17rv vauveliini.. päätä särkee..

Vierailija
4/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta meen kattoon leffaa ja samalla siivoan lasten vaatekaappeja.

Vierailija
5/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotias protestoi, kun jätettiin eilen unimaidot pois. Kolmevuotias sisko yrittää sitten saada unta yläsängyssään. Mies kattoo telkkaa ja minä olen netissä, välillä vaihdetaan. Pyykit viedään heti kuivumaan, kun lapset nukahtaa.

Vierailija
6/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten mennään lököilemään takkahuoneeseen ja katselemaan leffaa, ja ehkä n. tunnin päästä saunaan. Sunnuntai-illan ahdistus lievenee parhaiten näin rennosti lökötellen :) Laitettiin lasten hereilläollessa jo tiskit koneeseen ja huomisen aamun vaatteet valmiiksi, nukahtamisen jälkeen alkaa aina meidän oma/yhteinen aika.

Täytyykin jo mennä... Tää av on hyvää aivojen turrutusta, kunhan tänne ei jämähdä ;)

Vierailija
7/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä surffailen:)

Vierailija
8/8 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika pimputtaa syntikkaa ja minä möllötän tässä.