NKL ja kesätauko?
Eli onko Helsingin naistenklinikka vielä kesätauolla?
Jos on niin milloin aukeaa?
Ja sen verran viellä muustakin, että muistaako kukaan, onko mahdollista osallistua PAS-hoitoon kp 10 jos kierto on melko pitkä (35) ja siirto tehtäisiin luonnolliseen kiertoon?
Siis tarkoitan sitä, että onko siis ensimmäinen käynti yleensä milloin.
Terveisin, palstataukoa ja hoitotaukoa pitänyt konkari, joka on unohtanut kaiken.
Kommentit (5)
Siis piti sanomani, että NKL:n labran remontin takia ainakaan IVF:iä ei tehdä ennen kuin lokakuussa. En tiedä koskeeko myös PAS:seja. Kannattaa soitella, mielestäni puhelinyhteyden sinne on saanut läpi kesän (itse ainakin soittelin pariin kertaan heinäkuussa).
Noihin PAS-aikatauluuihin en sitten osaakaan vastata, kun ei kokemusta.
Eli maanantaina mennään pakastealkion siirtoon naistenklinikalle.
Meille sanottiin heinäkuussa, että kun elokuun menkat alkaa niin soita ja katsotaan voidaanko sitä tehdä. Ja soitin kaksi viikkoa sitten, kun menkat alkoi. Olin varautunut pettymykseen, mutta olikin riemu katossa kun päästiin PASsiin heti. Eli tekevät niitä remontista huolimatta.=)
Tuosta kiertojutusta en tiedä. Mutta soittoa sinne, neuvovat auliisti kuten aina.=)
kohta piinapäiviä viettävä babykeiju
Soittelin maanantaina sinne, ja sain vastaukseksi, että olisivat ottaneet, jos olisin ilmoittautunut aikasemmin. Mutta minkäs teet, kun läpi et pääse koskaan. Noh, nyt oli kuitenkin kaikki ajat jo menneet.
Harmittaahan se perkeleesti (noin suoraan sanottuna). Mutta tikuttelin huvikseni ovista, jos vaikka tärppäis ihan ilman PASiakin viellä.
Hirveellä tuurilla testasin ensimmäisen kerran tänään, ja sain heti ovisplussan (siis digitaalisella, muuten en ois uskonut edes tulosta).
Eli sit ei kun hommiin vaan. Näytetään naikkarille ettei tarvita niitä ;)
(ois kyllä ihme jos onnistuis)
Koskaan ei oo rinnat ollut näin kipeet kun nyt (mulla yleensä on ihan tosi vähän herkät ennen menkkoja). Nyt särky on järkyttävää. Asutaan 4 kerroksessa, ja portaiden käveleminen alaspäin on tuskallista, samoin auton kyydissä oleminen kun ajetaan jostain töyssystä. Mietinkin tässä, että kun 8 päivää on kulunut ovulaatiosta, ovatkohan nämä mahdollisesti jotain oireita? Palellut olen myöskin, mutta toisaalta nythän ilma on viilentynytkin.
Voi oispa niin hyvä tuuri, että viiden vuoden odotus palkittais.. sen verran toiveikkaana olen näiden uusien oireiden kanssa.
Eli luultavasti viikon sisällä tipahdan kovaa ja korkealta.
Kellään kokemuksia järkyn kipeistä tisseistä? noin niinku raskausmielessä?
;) jospas ei tarttiskaan mennä naikkarille pitkään aikaan siihen pakastealkion siirtoon :)
Nann1: