Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset ovat ihania, mutta...

Vierailija
26.08.2007 |

nyt on pakko purkaa ärtymystä kavereiden pikkulikkaan! Olivat meillä kylässä ja heidän 4-v pikkuprinsessansa komenteli koko ajan 2-v poikaamme, vei lelut kädestä, kanteli JATKUVASTI, siis muutaman sekunnin välein meille aikuisille jotain pojan tekemisiä " hei nyt se meinaa mennä portaisiin (ei ollut siellä päinkään ja sitäpaitsi saa kyllä kulkea portaissa itse), hei nyt se kohta heitttää varmaan ton lelun, eihän sitä saa heittää? Hei se ei oo syönyt vielä kaikkea vaikka mä oon! Hei miks se tolleen nyt tolla leikkii, mä haluisin ton kun ei se osaa sillä leikkii..."

Ja sitten nämä: " hei mulla on tällanen tikkari/karkki/pulla/pillimehu hei kato sä et saakaan tämmöstä!!" (olivat ottaneet tytölle evääksi herkkuja)...

Huippu oli, kun rakensivat Duploilla ja poikamme laittoi niitä legokukkia legoambulanssin katolle. Tyttö nappasi auton ja irroitti kaikki pojan rakennelmat, mistä tietysti seurasi itku, ja tyttö selostaa: " hei se ei tajunnu ettei tossa autossa voi kukkia kasvaa ja nyt se sit kiukuttelee kun mä näytin sille ettei siihen noin voi rakentaa!"

ÄRH!! Varmaan tyypillistä tuon ikäiselle, mutta kyllä alkoi raivostuttaa muutaman tunnin kuunneltuani kimeää, valittavaa tytönääntä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit minkä verran omat lapset joskus ärsyttää, niin muista, että vieraiden kakarat ärsyttää aina enemmän.

Vierailija
2/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten lapset ärsyttää. En väitäkään että meidän poika olisi enkeli, mutta tänään oli ihan kiltisti. Olipas ystävällistä haukkua lastani rumaksi, varmaan sitten tiedätkin miltä hän näyttää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hyvinkin tyypillistä tuon ikäisille. Jatkuvasti piti sanoa lapselle, että ei puutu toisten asioihin ja tekemisiin ja antaa pienemmän olla rauhassa. Aikanaan se meni ohi, mutta vaatii vanhemmilta puuttumista.

Vierailija
4/4 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on kaikenmaailman kausia ja ne menee ohi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi