Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aamuyöstä jäi vähän verta paperiin muttei sen jälkeen kertaakaan?

26.08.2007 |

kävin yöllä pissillä niin paperiin tuli vähän punaista verta.en ole varma tuliko se pepun vai pimperon reiästä.olin käynyt sitä ennen noin 2h kakilla ja jouduin pyyhkii niin kovasti että sitä verta jäi silloinkin paperiin mutta vähän.nyt se oli niinkuin siinä pisiin levinnyt.mitähän tämä on? olen nyt rv 34+1.vauva on liikkunut hyvin ja tuntuu että se ois laskeutumassa lähtöasemiin kun häpyluuta on särkenyt pari päivää ja aika alhaalla tuntuu käsien lyönnit.vaavi on ollut alhaallapää asennossa rv 24.sen jälkeen kun pyyhin ei jäänyt mitään jälkeä paperiin kun vain sen yhden kerran.vaikka sitten aamulla tulikin paljon valkovuotoa niin ei ole pyyhkiessään tullut punaista j akun olen pissillä käynyt niin ei mitään.pitäiskö mun olla huolissaan vai mitä mun pitäisi tehdä?ensimmäistä odotan.pitäiskö huomenna soittaa neuvolaan ja kysyä onko jotain vialla?alamaha ja alaselkä on ollut vähän kipeenä.

mitä mä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toki ole lääkäri, mutta terveydenhoitaja sanoi kun kysyin samaa ettei pieni verenvuoto haittaa. Emätin on vaan nyt kuivempi ha herkempi. Pehmeämpi vessapaperi saattaa myös auttaa . Seksin jälkeen voi myös tulla hieman verta, mikä johtuu siitä emättiminen kuivumisesta.

Se on kiva että tiedät että milloin vauva lyö käsillään ja milloin potkii. Mulla ei nimittäin ole hajuakaan. Viime aikoina on kyllä alapäässä ollut supistuksia tai sitten se vauva on kääntynyt. Välillä liikkeet tuntuu alemmalla kun ennen. Mäkin kun olen ensisynnyttäjä niin en aina tiedä että mitkä on supistuksia ja mitkä ei. Joskus mahaan sattuu, mutten tiedä miksi.

nyt rv35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla