Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurasitko Diiliä? Mitä mieltä olit voittajan ratkaisusta kieltää Trumpia palkkaamasta myös kakkonen?

Vierailija
25.08.2007 |

Meni maku koko tyypistä, itsekäs, itsekeskeinen, kertoo paljon itsetunnostakin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsi ilmeisesti menettävänsä voiton jos olisi palkannut.

Vierailija
2/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moukkamaista käytyöstä oli.

Vierailija
4/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpille töihin.

Se nainen jo hymyili leveästi ja oli varma että reilu ja sydämellinen Randall tietenkin suosittelee Trumpia palkkaamaan hänetkin, mutta kyllä oli yllätys kun Randall leppoisasti ja hymy huulilla totesi että voittajia voi olla vain yksi! :O

Pakko myöntää että se vähän laski Randallin pisteitä ja moni on varmasti samaa mieltä. Vaikka se olikin rohkea ja mielistelemätön teko, vaikutti se ennaltapäätetyltä ja laskelmoidulta. Olin pettnyt, ja niin oli se nainenkin. Hän olisi ehdottomasti ansainnut sen New Jerseyn projektin!!

Vierailija
5/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi olla yhden illan tähti, ei halunnut toista " voittajaa" .

Mitä väliä sillä olisi enää seuravana päivänä, saatikka vuoden päästä tai viiden vuoden päästä, vaikka Rebeckkakin olisi palkattu.

Olisi vaan Randalilla ollut parempi mieli itsellään.

Tosi nuija oli se Randall kyllä. Ensin kehui kilpakumppaniaan ja sitten antoi " iskun vasten kasvoja" .

Vierailija
6/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rebecca olis varmasti antanut trumpin palkata randallin

Vierailija
7/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ärsytti se Randalin käyttäytyminen finaalissa, koko ajan äänessä siitä kuinka hyvin hän on hommat hoitanut ja kuinka koulutettu hän on. Siis ihan LIIKAA korosti itseään.

Vierailija
8/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutenkin ärsytti se Randalin käyttäytyminen finaalissa, koko ajan äänessä siitä kuinka hyvin hän on hommat hoitanut ja kuinka koulutettu hän on. Siis ihan LIIKAA korosti itseään.

Hän olisi voinut halutessaan palkata silloin tai myöhemmin Rebeccan johonkin projektiin. Rebecca on nykyisin CNBC:llä taloustoimittajana, hommassa, jota hän teki aiemminkin pienemmissä ympyröissä. Se sopii hänelle varmaan paremmin.

Vierailija
9/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tän vikan jakson katoin. Mun mielestä Randalissa oli jotain tosi omahyväistä, tosin kyllä kai se Rebeccakin oli aika " kova luu" , siis tollaseen ohjelmaan valikoituu ihmistyyppi joka ei ole lähellä minun sydäntäni. Mutta siitä voitonhetkestä: olisi todellakin pitänyt sanoa että voi palkata naisen myös, tuntui että Trumpkin odotti sitä, ja oli hieman yllättynyt Randallin sanoista. Ehkä katui samalla hetkellä valintaansa...Trump siis.

Vierailija
10/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuuden jälkeen palkatkoon Trump ketä haluaa.

Vierailija
11/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi itse tohtinut tehdä niin uuden työnantajani edessä.

Vierailija
12/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vai jopa kolme tyyppiä?

Vierailija
13/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Enpä olisi itse tohtinut tehdä niin uuden työnantajani edessä.

Vierailija
14/14 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaksi vai jopa kolme tyyppiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä