Mitä permanentti tekee mun olkapäille asti oleville hiuksille?
Tuliskohan ihan kamala? Paljonko maksaa? Kauanko menee tekemisessä?
Kommentit (10)
Mieti vielä. Mä olen laittanut permanentin elämässäni ehkä noin 4 kertaa ja yhtä monta olen ollut tyytymätön. Päälle vielä tuo kakkosen mainitsema hoito. Tuon mittaiset hiukset mitä sulla on lyhenee ainakin puolella. Haluatko suunnilleen korvaan asti olevat kiharat?
Että tulis edes vähän lainetta.. Mulla on tosi ohut ruma tylsä tukka. Haluan jotain uutta ja pidennykset/tuuhennokset tulis turhan kalliiksi. Nyt on pakko saada jotai uutta! Lapsen tulon myötä en ehdi hiuksia kihartelemaan joka toinen päivä puoltatoista tuntia.. Ajattelin, et permanentti olis ratkassu tän ongelman..
Permanentti oikeasti vaatii hoitamista. Leikkuuta tukkaasi mieluummin hyvä malli. Ohuelle tukalle olkapääpituinen on ehkä huonoin mahdollinen.
Tukka menee pilalle ja ketuttaa sen pois kasvattelu, näyttää tosi rumalta ku kasvattaa pois...
mutta on helppo, ei tartte pestä suunnilleen ikinä ja kasvaa kauniisti pois, kun osaa käyttää oikeita aineita. Aineet ja laittaja tietty ratkaisevat paljon ja oma hiuslaatusi, mutta mä kyllä suosittelen!
tulee sellainen taipauisan näköinen helposti muoitoiltava.
Pikkurullilla tulee aika kihara.
Maksu ja aika riippuu tekijästä, ehkä noin100€ ja aikaa menee pari tuntia.
Minulla oli myös olkapäille ulottuva ohut tukka. Menin kampaajalle ja sanoin, että saa vapaat kädet. Kerroin, että haluan helppohoitoisen mallin, jota ei ole pakko laittaa joka aamu, sillä kahden pienen lapsen äidillä ei toisinaan ole aamuisin aikaa kuin ehkä harjata hiukset ;D Nyt on reilusti lyhyempi malli, mutta kuitenkin sellainen, ettei tarvitse olla jatkuvasti leikkaamassa. Laittamalla saa tosi nätiksi, mutta ei näytä pahalta laittamattakaan.
..koska mulla on mielestäni ihan kiva väri luonnostaan. Pelottaa et värjääminen tuhoais sen. Millanen leikkaus sit kävis lyhyeen tukkaan? Mulla kun on aina ollut tällänen samanlainen.. Ennen on vaan ollu aikaa laittaa tätä. Nyt ei :(
Onko sulla koskaan ollut? Oletko varma, että haluat tukan, joka näyttää melkein hyvältä vasta kolmannen tai neljännen tökötin jälkeen ja on joka aamu yksi hamppuinen töyhtö? Entäs se juurikasvu, mitä sille ajattelit tehdä?
Älä tee samaa virhettä kuin minä. Paksu, kiiltävä, hyväkuntoinen tukka meni kerrasta pilalle permanentilla. Leikkuutin sen ihan lyhyeksi puolen vuoden päästä laittamisesta, kun juurikasvua oli sen verran, että pystyi leikkaamaan. Nyt kasvattelen tukkaani takaisin.