Mitäs tykkäätte Iittalan uudesta Taika-sarjasta?
Meikäläinen on aivan ihastunut (tietty kun tän aloituksen teinkin :>) siihen, erityisesti siniseen versioon. On se vaan niin hieno, toivottavasti pysyy tuotannossa pitkään..
Mutta mielenkiinnosta mielipiteitänne kyselisin! On kuitenkin vähän erikoisempi sarja kyseessä niin hauska nähdä, miten muut on reagoineet.
Kommentit (12)
Aivan liian pieniä tai isoja kuppeja.
Mun mielestä se kuvion painojälki on huonoa, kuvioiden reunat tuhruisia. Kaukaa siis hyvännäköinen, läheltä pikkuisen halvan näköinen.
Ei vaan sovi meidän huusholliin, joten jää hankkimatta.
Painojälkeä en olekaan tarkkaan katsonut. Olen näitä kyllä kaupoissa vilkuillut, enkä mitään kummaa huomannut??
Tämän linkin olisi voinut pistää ensimmäiseenkin viestiin, mutta minkäs enää teet. Tässä kuitenkin suora linkki kuviin (välit pois):
http://www. iittala. fi/web/iittalacom. nsf/pages/B5005257D9D4057AC22572290033AAAA?opendocument&lang=fi
Tosin siinä ei ole sopivaa kuppikokoa, joten taitaa jäädä ostamatta. Mitä ihmettä tehdään 4dl:n mukilla?
Ja minua ärsyttää myös oikean kuppikoon puuttuminen! Mukeja on tarpeeksi muutenkin ja espressoa en juo, joten ihmetyttää tavallisen kahvikupin puute sarjassa.
Juon aina kaks kupillista kahvia aamulla, ja haaveilen Taika-mukista siihen, ihan kumpi väri vaan! Mutta....kaapit on jo täynnä muumi-mukeja, ja lisää kertyy koko ajan, joten on tyydytävä sitten santsaamaan sitä kahvia...
Sinistä on tusina katelautasia, matalia lautasia ja pieniä kulhoja. Kallista on, joten nyt odotellaan tovi täydennystä:)
Mä tykkään, värikäitä lautasia/mukeja voisi hyvin yhdistää sinisiin/valkosiin yksivärisiin
Meillä onneksi juodaan espressoa päivällä ja maitokahvia aamuisin, joten joutuu varmaan ostamaan...
eli koko sarjana on liian sekava, mutta piristykseks mahtava! tykkään eniten isoista sinisistä kahvikupeista, mulla tulee myös mieleen venäläiset tee-kupit joita meillä lapsena oli... =)
Mun mummolla oli aikanaan samantyyppisiä jotain itäeurooppalaisia kahviastioita eli tulee mummola mieleen niistä.