Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisiän akne

Vierailija
24.08.2007 |

tämä on oikeastaan sille eiliselle " valittelijalle" . Mutta siis itsellä iho, joka pukkaa näppylää ja vesipaisettakin silloin tällöin ja ikää yli 30.

Olen syönyt 2 roaccutan-kuuria aikoinaan. Oli ihan apuakin, toinen kuuri oli liian vahva ja vaurioitti ja arpeutti ihoa muuten :(

Lukemattomat tetrasykliini-kuurit. Ihan ok, mutta ei niitäkään voi koko ajan syödä.

Nyt viitisen vuotta Diane Novaa. Ei sivuvaikutuksia, mutta se halvempi korvikelääke oli aknen kannalta huono.

Silloin tällöin syön helokkikukkaöljyä. Auttaa hetken.

Apteekista saa Basiron-salvaa, auttaa sekin hetken.

Eli kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä tota Dianea. Ihan ok tilanne, tiettyyn aikaan kuukaudesta hormonit jyllää kuitenkin niin, että kipeitäkin näppyjä tulee.

Aurinko auttaa myös, kesällä iho paremmassa kunnossa ja voi joskus jopa olla ilman meikkiä kaupungissa. Talvella solarium auttaa vähän, mutta eihän se terveellistä ole.

Näin mulla.

Mietin myös sitä ihon tasoitusta laserilla (?), mutta toisaalta, kun noita näppyjä tulee koko ajan lisää... Rahaa voi ihon hoitoon laittaa, mutta olen laittanut nyt kivoihin vaatteisiin ja assoihin :)

Mutta on elämässä sitten kuitenkin suurenpaakin murehdittavaa ja ihosta huolimatta olen lähtövalmis 5 minuutissa pikameikkauksen jälkeen, jos kiire tulee.

Tsemppiä meille " näppyläisille" :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bm sarjan voiteet,ikää mulla on jo hieman yli 30 ja olen kärsinyt näppylöista mutta nämä voiteet on saanu mun ihon ainakin niin hyvään kuntoon et kehtaa lähtee ilman meikkivoidetta liikenteeseen

Vierailija
2/2 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on asia mihin muut ulkopuoliset eivät oikein osaa reagoida. oikeasti aikuisen ihmisen näppyläisyys on masentavaa, syö itsetuntoa kärsiä teinien ongelmasta........ itselläni parannuskeinoa ei ole muuta kuin hormonitoiminnan muutos vaihdevuosina :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi