Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä velleistä on 2 kk ikäisille terveille vauvoille?

Vierailija
24.08.2007 |

Tuttavapiirissä moni on ilmoittanut haluavansa aloittaa vellit 2 kk ikäisellä. Ihmettelenkin, mikä tähän mahtaa olla perusteena. Tarvitseeko niin pieni velliä tai onko siitä ylipäätään mitään hyötyä? Mitä sellaista vellistä saa mitä äidinmaidosta ei?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei imettää jaksa, niin korviketta sitten mieluummin.

Vierailija
2/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asti ja musta tuli aivan normaali. Hui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseen: 2 kk (terveelle jne) vauvalle velleistä ei ole mitään hyötyä. VOI olla haittaa, ei välttämättä.

Vierailija
4/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä olen saanut vellejä melkein vastasyntyneestä

asti ja musta tuli aivan normaali. Hui!

Vierailija
5/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi tuttavaäitiesi osaavan lukea sen vellipurkin kyljestäkin, eikä neuvolassakaan ole millään voinut välttyä valistukselta.

Vierailija
6/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi olen hoikka, terve ja hyvin koulutettu. Siis uskokaa, vaikka olen saanut vauvana velliä. Uskomatonta.

Vierailija
7/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavaäiti haluaa antaa maissivelliä yötä vasten. Ilmeisesti ajattelee nukkuvansa paremmin. Toinen manasi, että neuvolassa kehotetaan antamaan vain tissiä, vaikka vauva on " jo" sen 2 kuukautta.

Vierailija
8/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No esimerkiksi olen hoikka, terve ja hyvin koulutettu. Siis uskokaa, vaikka olen saanut vauvana velliä. Uskomatonta.

Tästä sun tavasta vastailla voisi olettaa, että haluat vain hyppiä ap:n ja muutaman muun nenille. Sinusta he ovat kai jotenkin hysteerisiä, kun uskovat neuvolan tai who:n tai terv. ministeriön suosituksiin. Se ei varmaan ole ihan normaalia. Mutta ehkä tosiaan sinä oletkin ihan normaali... Tiedä häntä?

Vierailija
9/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis aivan normaali ihminen, vaikka olen saanut velliä tosi pienenä. Usko pois jo.

Maailmassa elää suurin osa lapsista todellisissa äärioloissa ja täällä kauhistellaan sitä että lapsi saa ruokaa. Piste.

Vierailija
10/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko täällä on yksi normaali!! En usko, en usko!!! Ja vielä hoikkakin, ihan selvä provo!!

Vierailija
11/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 3 ei taida tajuta, että hänestä on tullut tämän ketjun vitsi :D

Vierailija
12/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa aika laaja otos tässä sinun " tutkimuksessani" minkä perusteella leimaat muut hysteerisiksi.

Minäkään en usko tupakan aiheuttavan keuhkosyöpää, koska itse olen ihan terve vaikka olen polttanutkin.

Yhtä järkevää eikö vain?

Vierailija:

Olen siis aivan normaali ihminen, vaikka olen saanut velliä tosi pienenä. Usko pois jo.

Maailmassa elää suurin osa lapsista todellisissa äärioloissa ja täällä kauhistellaan sitä että lapsi saa ruokaa. Piste.

Vierailija
13/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kaksi lasta velleittä kasvattanut ;)

Vierailija
14/14 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 4 kk eikä imettämisestä muutenkaan vouhkattu niin paljoa. Poika on terve 5 v. Kahta jälkimmäistä olen täysimettänyt 6 kk ja antanut sen jälkeen kyllä niitä parjattuja vellejäkin...maistuvat lapsille hyvin!