Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverin 5v lapsi kaikki viikonloput hoidossa!

Vierailija
24.08.2007 |

en tiedä miten se vaikuttaa lapseen vai vaikuttaako mitenkään mutta olen vähän huolissani! kaverini 5vee lapsi on jokaikinen viikonloppu jossain hoidossa että äiti itse pääsee juomaan. kaverillani ei mene yksityiselämässään kovin kummoisesti mutta eihän se ryyppääminen niitä asioita ainakaan paranna! poika on hänelle maailman tärkein ja hän huolehtii hyvin lapsestaan arkisin. viikonloppuisin vaan tuntuu olevan sama kuka pojan ottaa hoitoon kunhan vaan joku. tätä on jatkunut n. 4kk

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin, niin voi lapsiparkaa.

Vierailija
2/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä syynä ole aina sekään, että olisi päästävä ryypylle. Mun tuttavapiirissä kanssa 5-vuotias poika, joka tuntuu olevan aina hoidossa. Tietty en tarkkaan tiedä, mutta riittävästi kuitenkin. Mulle on aivan käsittämätöntä, että vanhemmat eivät vaivaudu olemaan lapsensa kanssa, vaan lykkäävät koko ajan muille. Aivan kuin ihmiset tosiaan haluaisivat pyhittää kaiken aikansa heidän lapsensa hoitoon. Minä oon heihin aivan kypsynyt tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä riittää 6 päivää viikossa lapsen kanssa niin että pystyn yhden yön olemaan erillään. Viihtyy mummolassa joten miksi ei. Olen päivät kotona, teen yötöitä ja muksu käy vielä tarhassa 3 kertaa viikko. Olenko syntinen?

Vierailija
4/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisen pitkän päivän, sitten äiti hakee heidät kotiin ja laittaa siitä tunnin kuluttua nukkumaan ja aina joka viikonlopuksi joku hakee lapset hoitoon :( Äiti ryyppää ja elää kuin pahin teini.

Ihan kamalaa lasten kannalta, mutta toivottavasti heillä on hyvät hoitopaikat ja vakituiset kivat hoitajat päiväkodissa joilta saisivat huomiota ja turvaa.

Kaikista kamalinta noissa järjestelyissä (joita on muutamilla muillakin tutuilla) on se, että hoitajaksi tuntuu kelpaavan kuka tahansa. Lapset vaikka erotetaan toisistaan ja viedä mihin vain kunhan niistä päästään eroon. :( Kerran katsoin sivusta kun siskon paras ystävä herätti lapset omista sängyistään kun saikin heille yllättäen hoitopaikan ja lähti kuskaamaan jollekin tutun tutulle jossa oli bileet pystyssä, mutta suostuivat ottamaan lapset sinne nukkumaan lattialle kun saivat rahaa palkaksi!

Vierailija
5/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voikohan lapsi kokea ainaisen hoidossaolon jotenkii ettei äiti halua olla hänen kanssaan.. Tämä kyseinen poitsu tulee pitkästäaikaa meille tänään yöksi. saa nähdä mihin sit huomenna..

ap

Vierailija
6/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lasten pallottelu jälkensä jättää. Tietysti väliaikaisesti se ei sen kummempaa aiheuta, mutta jos koko lapsuus on sellaista, niin voi sillä olla seurauksensa. Ihmisiin luottaminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
7/7 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaisen tuntuman joskus saa, että vanhemmat vain vähättelevät, että eihän se lapsi ole kuin pari tuntia aamulla ja lisäksi silloin tällöin, mutta kyllä niistä alkaa vuosien mittaan kertymään.

Samoin useamman lapsen äiti voi tuoda lapsen mummolle viikoksi pari kertaa vuodessa, ja toisen lapsen pari kertaa viikoksi ja kolmannenkin, kun kaksi muutakin pääsi. Jolloin mummo on hoitanut vuoden aikana sen perheen lapsia yhteensä 6 viikkoa ympärivuorokautisesti! Kahdeksan tunnin työpäiviksi muutettuna se tekeekin jo 4,5 kuukautta vuodessa!!! Ei enää ihan vähän. Ja tätäkin on katseltu sivusta.

Monet vanhemmat eivät tosiaan uskalla katsoa totuutta silmiin.