Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2 taikka 3-vuorotyöläiset, MITEN ARKI SUJUU?

23.08.2007 |

Hei,

itse olen vielä hoitovapaalla, mutta pohdiskelen tulevaisuuttakin : ) Aiemmin olen ollut 2-vuorotyöläinen, kun lapsi oli pieni, välissä tyyliin 8-16 -työläinen ja luultavasti taas uudestaan 2-vuorotyöläinen...(jos ei löydy uutta työtä).

Mutta mutta...kuinka te muut vuorotyöläiset saatte arjen toimimaan ja kuinka koulua käyvät lapsenne jaksavat, jos hoitoon meneminen on vuorotyöläisen päivien mukaan? Mieheni on toki olemassa, mutta hänellä on sellaisiakin pätkiä, että on töiden vuoksi poissa ktoa kaksi viikkoa jne.

Elikäs...meillä vuoden päästä poika menossa eskariin ja meillä ei ole yhtään tukiverkostoa, kun kaikki sukulaiset asustavat monen sadan kilsan päässä. Kuulostaako tilannen mahottomalta?

Tuntuuhan se hurjalta, että eskarilainen menisi aamulla aikaisin hoitoon, sieltä kouluun ja kenties vielä hoitoon. Entäs sitten, jos olenkin töissä melkein puoli kymmeneen? Mikä päivä pienelle immeiselle...

Onko siis kellään tällaista tilannetta?

Kiitoksia!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen viikonloppu töitä klo 10-18.

Olen yh, jonka toinen lapsi aloitti juuri koulun ja toinen on 5-vee.

Esim nyt olen töissä ja kotona ekaluokkalaisen kanssa on mun täti. Nuorempi lapsi on vuoropäiväkodissa.

Eli mulla on melko hyvät tukiverkot, mutta jos niitä ei yhtään ole, luultavasti elämä menee melko vaikeaksi ja monimutkaiseksi.

MEidän elämä menee ok, varsinkin oma elämäni, kun sain hakkaavan ukon pois elämästäni ja saan olla lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla