Kaatuvatko raskaana olevat pyörällä herkemmin kuin " normaalit" ? Vai miksi
Kommentit (21)
Olen pohtinut aivan samaa, kun naisilla pyörä jää telineeseen välittömästi kahden viivan ilmaannuttua tikkuun! En ole koskaan kaatunut pyörällä, enka oikein jaksa uskoa että nyt raskaana ollessakaan kaatuisin.
Plus sitten se, että raskaana olevalle se kaatuminen on paljon vaarallisempaa, kun voi aiheuttaa lapsen syntymisen ennen aikojaan tai muuten vammauttaa lasta.
kirjastoon viikolla 39+5, ja muuten meni ihan hyvin, mutta kun piti nousta ylämäessä pois pyörältä, oli aika hankalaa suorittaa se yhtäkkiä. Nyt ei supistellut, mitä taas tapahtui puolivälissä aika tavalla.
Enkä samantien kaadu sillä... ap
En muutenkaan ole kaatunut pyörällä sitten lapsuusvuosien, vaikka olisin ollut umpitunnelissa...
Vierailija:
En muutenkaan ole kaatunut pyörällä sitten lapsuusvuosien, vaikka olisin ollut umpitunnelissa...
Ei se supistus mitään kaatumista aiheuta, mutta liiat supistukset liian varhaisessa vaiheessa ovat riski, jota ei-raskaanaolevilla ei ole...
Kun kerran olet niin täydellinen, niin mitäs täällä kyselet? Arvasin jo kysymyksen sävystä, että tähän se menee, ja toivoin, että kakkosen harvinaisen osuva kommentti olisi jäänyt ainoaksi...
vaikka pyörällä tai autolla päälle?
Vierailija:
Vierailija:
sanokaa se niille hämmästelijöille.
Entäs sitten seksi, siivoaminen ymymym.
Taidampas tästä oikaista itseni soffalle enkä pistä tikkua ristiin seuraavaan pariin kuukauteen! :D
ole aiheuttanut kummempia supistuksia, kuin muukaan liikunta. Läpi kahden raskauden olen käynyt spinningissä ilman ongelmia. Ulkona sen sijaan en kyllä ole pyöräillyt, koska olen ollut isomahainen talvella. Olisin kyllä varmasti pyöräillyt, jos lapset olisivat syntyneet kesällä.
Vierailija:
Entäs sitten seksi, siivoaminen ymymym.
Taidampas tästä oikaista itseni soffalle enkä pistä tikkua ristiin seuraavaan pariin kuukauteen! :D
oli epämukava, ja varmasti olisi aiheuttanut enemmän supistuksia kuin joku muu liikunta.
Vierailija:
oli epämukava, ja varmasti olisi aiheuttanut enemmän supistuksia kuin joku muu liikunta.
Näillä säillä pyöräilisin vaikka synnyttämään (okei, liiottelin vähän...:)
Varmaan kannattaisikin parin kuukauden vuoksi...
Oletko koskaan nähnyt pyörää, jossa on eteenpäin kallistunut ajoasento?
En oikeasti käsitä miten jalkasi tönivät mahaasi pyöräillessä??
Itselläkin iso maha, mut ei olisi tullut mieleenkään että pyöräily ei onnistu tuollaisen syyn vuoksi...
En myöskään ymmärrä tota pyöräilypelkoa.
Vierailija:
Ja minä pyöräilin alatiesynnytyksen jälkeen kotiin.
Joutui pariksi viikoksi sairaalaan, kun vauva meinasi kaatumisen seurauksena syntyä ennen aikojaan. Tässä tarinassa oli loppu hyvin, kun supistukset saatiin lopulta asettumaan, mutta toisinkin olisi voinut käydä.
Vierailija:
En myöskään ymmärrä tota pyöräilypelkoa.
mä ajelin yliaikaistarkastuksiinkin pyörällä.