Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian alkaa näkyä kuntosalilla käynnin tulokset?

Vierailija
23.08.2007 |

Olen salilla yhteensä n. tunnin, josta puolet kuntopyörällä. Pari viikkoa mennyt ja vaaka näyttää samaa.

Syön kalorilaskuri. fi : n mukaan ainakin 500 kcal vähemmän kuin kulutan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän myös kattoo MITÄ syö.

Vierailija
2/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuntosali sua tuskin laihduttaa, mutta tuo vähemmän syöminen kyllä. Kuntosalilla saat kiinteyttä ja lihaksia. Ja tietenkin ihanan fiiliksen!

Pelkkä salilla käyminen näkyy lähtötilanteestasi riippuen varmaan noin vuoden päästä!

Tsemppiä, kyllä jotain tuloksia varmaan alkaa pikku hiljaa näkyä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minun vartaloni ei näytä siltä, että juoksen, uin, käyn kuntosalilla ja spinningissä. Kaveri on tosi paljon kauniimpi kroppainen vaikkei urheile. Synnyinlahjana siis tulee hyvä vartalo tai ei tule. Ehkä olisin plösömpi jos en liikkuisi, mutta kaunista takapuolta tai kauniita jalkoja en koskaan tule saamaan.

Vierailija
4/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkymään. Aika paljon käytät aikaa sitten siihen kuntopyörällä ajoon, mä lämmittelen noin 10 min, en aina sitäkään.

Vierailija
5/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuinka harvoin siellä käytte? Minä käyn 3krt/vko ja tuloksia näkyi 2kkn jälkeen...

Vierailija
6/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä siitä, mitä siellä salilla tekee... Lehtiä selailemalla ei kummasti kiinteydy.

Vierailija
7/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käynnin myötä paino itse asiassa saattaa jopa nousta, koska lihas on läskiä painavampaa. Mutta ei sen takia kannata saliharrastusta lopettaa. Kiinteydyt varmasti ja lihas polttaa energiaa läskiä paremmin.

Vierailija
8/8 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään tuloksia näy. Tuntuu kyllä esim. selkä ei enää reistaile. Olen sitäpaitsi lihonut viisi kiloa, vaikka en tosiaankaan mene salin jälkeen heseen syömään. Ainut missä voisi havaita eroa on olkapäät (leveämmät) käsivarret (lihaksikkaammat) mutta ero ei ole kovin suuri. Totta on, että hoikemmilla näkyy tulokset helpommin. Itse olen hieman pyöreä. Ärsyttää kun aloitin kuntosalin + pyöräilyn ja olen vaan lihonut, vaikka ruokailutottumukseni ovat samat kuin ennen tai syön jopa kevyemmin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan