Tilasin sit kaverini verotiedot mut miten on mahdollista...
että hänen tulonsa on 12.4 tuhatta euroa ja varallisuus 0e,pääoma 0e... Omistusasunto on ja firma....??
Niin ja kun tuon tilaa niin kun ovat vuoden 2005 tiedot (kai?) niin pitääkö tilata sen paikkakunnan nimellä jossa silloin asui??
Kommentit (10)
Kyllä pitää olla tyhjääkin tyhjempää sen elämän, jos toisten verotietoja pitää urkkia. Puistattavaa.
ja sitten muutenkin ko luetteloissa on tulorajat, eli jos tienaa vähän , ei niitä löydykään.
Kyllä,myönnän,että uteliaisuus iski kun luin tosta toisesta ketjusta et näin voi tehdä!
Lähinnä siksi kun ulkonaisesti heille menee hyvin ja ilmeisesti meneekin :) mutta mua vaivaa kauheesti kun hän vippailee multa rahaa jatkuvasti ja halusin tietää et mitä luokkaa hänen tulonsa suunnilleen ovat...
ap
Eikä noista verotiedoista koskaan käy kaikki selville. Mistä sä esim saisit tietoosi kuinka paljon kyseinen henkilö on velkaa ja minne ja kuinka paljon saa esim vanhemmiltaan avustusta tms.
Sairasta!
Tämä aloitus ja aihe ei ylipäänsä ole fiksu, joten... Sellaista päivää ei tule, että olisin noin (ei edes löydy tarpeeksi kuvaavaa sanaa), että kyttäisin muiden tulotietoja. Sairasta.
Vai eikö sulla ole tuloja??
t 14 (haluan myös eston jos mahdollista!!)
Syynä entinen mieheni joka on vaarallinen minulle ja lapsille. Muutettiin toiselle paikkakunnalle, tiedot on salattu, eikä hän toivottavasti löydä meitä.
Maistraatista saa anoa tietojen luovutuskieltoa, jos syy on tarpeeksi hyvä.
14
Vierailija:
Vai eikö sulla ole tuloja??t 14 (haluan myös eston jos mahdollista!!)
Ei minulla kyllä ihan noin pätevää syytä ole joten... :)
t 14
Oma firma = laskee itselleen palkkaa vain vähän ettei tarvitse maksaa paljon tuloveroa. Jos firma Oy, ei näy hänen varallisuudessaan.