Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä ja hintavarauksesta!

Vierailija
19.10.2008 |

Eli mulla olis voittava huuto turvaistuimeen, mutta hv ei ole ylittynyt, kohde vielä muutamia päiviä auki. Tänään selvisi,että saammekin tuttavilta turvaistuimen.. Eli nyt en sitten enää tarvitse tätä huutonetin istuinta. Ilmoitanko jo nyt myyjälle, että en sitä aio ostaa vai odotanko kohteen sulkeutumista. Tätä kohdetta on huutanut eräs toinenkin, että hän kyllä saattaa vielä sitä huutaa..

Eka kertaa olen tässä tilanteessa, kävin sääntöjäkin lukemassa, että minunhan ei ole pakko lunastaa huutoa tarjoamallani hinnalla koska hv ei ole ylittynyt. Tuntuu vaan pahalta tän myyjän puolesta, voikohan tästä saada sen ensimmäisen negan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos kohteisiin, joissa ei tavoiteta hintavarausta

11.09.2008

Olemme kehittäneet päättyvien kauppojen toimintalogiikkaa Huuto.netissä. Jatkossa myyjä ja korkeimman tarjouksen tekijä eivät saa toistensa yhteystietoja kohteen sulkeutuessa, jos hintavarausta ei tavoiteta. Muutos on tehty asiakaspalautteiden perusteella ja palvelun logiikan selkeyttämiseksi. Kohteen sulkeutuessa ei siis enää tarvitse odottaa kauppakumppanin yhteydenottoa, jos korkein tarjous ei ole saavuttanut hintavarausta. Muutoksen myötä myös turhat palautteet toteutumattomista kaupoista jäävät pois.

Vierailija
2/5 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä säännöt on myyjällekin selvät, en ilmoittaisi mitään. Negaa ei tuosta voi antaa eikä muutenkaan pahoittaa mieltään. Mulle on käynyt usein vähän samalla tavalla enkä ole mitään ilmoitellut tms. Sitten jos myyjä kysyy haluanko ostaa olen tietenkin vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko myydä tai ostaa jos hv ei ylity. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? Sehän on koko hintavarauksen idea!

Vierailija
4/5 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ompa hyvä muutos.

3

Vierailija
5/5 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuota uudistusta ollut huomannutkaan. Joo onhan ne säännöt selvät...Mutta jos vaikka myyjä olisi valmis myymään sen minulle sillä hinnalla, jonka olen tarjonnut vaikka hv olisi enemmän ja sitten siltikään en halua tuotetta ostaa. Tulee vaan sellanen pettäjä fiilis, kun tapanani ei todellakaan ole turhaa huudella kohteita. Mutta tämä nyt selvä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä