Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita samanlaisia??

Vierailija
23.08.2007 |

Eli muita, jotka kyllästyvät nopeasti kodin sisustukseen. Tarkoitan siis lähinnä tekstiilejä. Parin kuukauden välein tekisi mieli vaihtaa esim olohuoneen väritystä. Heinäkuun alussa just vaihdoin verhot ja sohvatyynyt hempeiksi ja nyt löysin taas jo kivaa kangasta, josta haluisin verhot. Nyt taas kyseessä tummempaa väriä. Huoh, onkohan mussa joku vika?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sussa ei mitn. vikaa. Itse olen ihana samanlainen.. rakastan sisustamista.. ja aina löytyy kaikkea uutta ja ihanaa :)

t. Yks joka just tilas makuuhuoneeseen uudet verhot ja päiväpeiton ;)

Vierailija
2/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia tekstiilejä ja ihana nähdä, miltä koti näyttää eri väreissä:0)ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisiksi ajoiksi varastoon tai kirpparille tai roskiin, vai onko ne vaikka vuoden tai viiden vuoden kuluttua taas ihanat?

Vierailija
4/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisustuskauppa, ja on tärkeää että ap:n kaltaisia tyyppejä löytyy..

Vierailija
5/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti materiaalia löytyy ;)

Vierailija
6/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaahan se kyllä olisi. Ja mun mies toisekseen aika jäärä ja junttu. Ei ymmärrä, jos haluan vaihtaa edes järjestystä saatika sitten sisustusta. :)

Mutta jatka sinä toki muista välittämättä sisustamista. Minusta ihanaa, kun jotkut jaksavat aina piristää kotiaan uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
7/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin uusimisen halu vähentynyt iän myötä ja itsetuntemus kasvanut myös seksin osalta. Ehkä vaatii tuon vaiheen joillakin, että kasvaa ja kehittyy.

Vierailija
8/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meille on kuitenkin kertynyt muutamat verhot yms., jotka edelleen miellyttävät silmäämme, joten kierrätän niitä sitten ikkunasta toiseen välillä kaapin kautta, ja saan näin vaihtelua kotiin ilman uusia investointeja. :)

Vierailija
9/9 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vahva oma maku ja siksi kun lopulta saan hommattua jotain mieleistä en todellakaan vaihda heti. Esim. olohuoneen lamppua etsin melkein vuoden ennen kuin löysin mieleisen eräästä nettikaupasta. Asun isossa kaupungissa, joten on täällä lamppuja kaupoissakin.

Itse voisin siis kuulua noihin päivittelijöihin, mutta en mitenkään negatiivista tarkoittaen. Hämmästyttää vaan miten toinen ehtii vaihtaa tavaroita jatkuvasti kun itsellä menee monta kuukautta harkitessa ja sopivaa etsiessä.