Ääk, ensimmäinen piinaviikko alkaa!!! Muita piinaviikkolaisia?
Nyt menossa kp 29/ 34-38 ja siis yk 1 .... JÄNSKÄTTÄÄ!!!!
Tissit on ollu todella kipeät jo ovulaatiosta asti, palelee ja vatsassa tuntuu pientä menkkamaista kipuilua välillä. Huoh.... voihan olla että tätihän se vaan sieltä on tulossa, mutta on niin ihanaa toivoa ja haaveilla parasta =)!
Peukut ja varpaat pystyyn kaikille!
Kommentit (27)
Minähän se tosiaan jo sorruin testailemaan!!! :D Kerran niitä testejä kaapista löytyy ja kaupasta/netistä saa lisää, niin tuntuu, että jos vähän kokeilen, niin saan taas vähän "mielenrauhaa" (tosiasiassa menen entistä sekaisemmaksi:D )
Kiva lukea, että muillakin piinailijoilla on ihan samoja ajatuksia kuin itsellä! Kyllä vertaistuki on tärkeää!:)
Meillä on heinäkuussa 2006 syntynyt tyttö, joten toiveissa olisi 3 vuoden ikäeroa sisarusten välille... Mutta jotenkin tuntuu, että pitää varautua toiseen yrityskiertoon. Eli oliskin kyllä todellinen onnen potku, jos nyt heti olisi tärpännyt...
Mutta huomenna testaan sitten virallisesti oikeana testauspäivänä. Mulla on kierto vaihdellu 26-27, eli tosi vähän... Tänään olis siis tuon lyhemmän mukaisesti 26/26, mutta taitaa mennä pidemmän mukaan...
Muuten... Lasketaanko ensimmäinen tuhrupäivä jo kp 1:ksi? En muista enää näitä asioita, kun tuli silloin 3 vuotta sitten asioihin paneuduttua todella tarkkaan!:D Jos lasketaan niin mulla on sitten nyt jo kp 27/26-27!!!! :D
Tsemppiä kaikille!
A
Mulla ei ole enää yhtään sellainen olo, että olisin raskaana, vaikka samat oireet on edelleen olemassa: alavatsaan koskee, viiltelee ja välillä tulee kuvotus/heikotushetkiä, jotka menee onneksi nopeasti ohi. Mutta eilen illalla tuli ihan vahvasti sellainen olo, että ei siellä vielä mitään vauvelia ole kasvamassa. Vähänpä nauran itselleni ja omille "tuntemuksilleni", jos huomaan viikon päästä olevani raskaana :p
Yksi uusi "oire" tosin ilmaantui, söin tänään kaalilaatikkoa kuin hullu puuroa, vaikka tähän asti olen inhonnut sitä. Luulenpa kuitenkin, että mulla oli vaan tosi nälkä!
Onko muut huomanneet itsessään omituisia mielihaluja? Minä olen ollut nyt huomaavinani, että kaikki suolaiset ruoat tuoksuu aivan taivaallisilta ja makeista/ytelistä + kahvin tuoksusta tulee tuo "kuvotusolo". Jos nämä on tosiaan mielikuvituksen tuotetta, niin aika jännästi tuo mieli toimii...
Tsemppiä kaikille ja ilmoitelkaahan testailujen tuloksia!
Olisi joku selvyys asiasta. Keskittymiskyky on nolassa - nytkin olen töissä ja heti ekana täällä kirjoittelemassa, koska mikään muu ei tunnu sujuvan.
Uutena oireena on ollut rintojen viiltely (vähän samaan tyylin, kun maito nousee rintoihin) eilisillasta lähtien. Voihan tää tietysti olla pms-oirekin.
Enemmän kärsivällisyyttä teille muille piinaviikkolaisille!
superkärsimätön valpuri 24/28-30
Valpuri osasi kyllä hyvin kiteyttää munkin tunnelmat tällä hetkellä. tämä on kyllä todellista piinaa! Nyt vasta pääsin koneelle ja olen ollut ihan tärinöissäni että pitää päästä pinoilemaan! Loppuviikon työt on onneksi vähissä muutenkin niin ei tartte tuntea huonoa omaatuntoa että ei pysty irtautumaan vauva-ajatuksista.
Minä hain äsken apteekista pari testiä, vielä kun malttaisi odottaa lauantaihin, ostin b- suren ja apteekin eli halvimmat....
Tiina, olit jo testaillut, minkä merkkisen testin teit. onko sulla muissa kierroissa ollut tuollaisia oireita? kauanko olette yrittäneet? kuulostaa lupaavalta kyllä sinunkin oireet ja haamu, mutta tosiaan tämä naisen kroppa voi tehdä kyllä vaikka minkälaisia tepposia. Kovasti peukkuja sulle!! Millon aiot uudelleen testailla?
Amanda: jokos sinä testailit? äkkiä kertomaan tuloksia meille, joku saisi nyt aloittaa sen plussatulvan, kun pää saadaan auki, niin eikös sieltä ala tippua plussia meille kaikille!
Minä kyllä ainakin laskisin ekan tuhrupäivän kp 1:ksi, ja muistaakseni niin ainakin käskettiinkin tehdä kun söin clomeja ja teroja esikoisen kohdalla.
Amya: tämä on kyllä tosiaan sellaista vuoristorataa, välillä aina on varma että nyt tärppäsi ja sitten taas ei usko siihen yhtään, onneksi tätä piinaa (ainakin tällä kertaa) on enää muutama päivä. Noista mielihaluista olen huomannut ettei karkit jostain kumman syystä maistu, mutta tottumuksesta syön niitä silti...;)
ON: just kun pääsin eilen valittamaan että kaikki oireet katosi niin olin eilisen illan kaksin kerroin kun mahaa sattui niin, oli varmaan ilmaa mahassa ja maha on sekaisin, aivan kauhea menkkaolo, eikä mikään sujunut. yritin leipoa kakkua ja kävin harrastuksissakin vain kääntymässä kun ei hommasta mitään tullut. Mulla ei yleensä ole kovia menkkakipuja mutta nyt oli, siis ilman niitä menkkoja, mutta eivätpä ainakaan vielä alkaneet ja nyt mahakin on parempi, koko ajan kuitenkin tuntuu jotain ja välillä melkein oksettaakin. alan kyllä seota lopullisesti just ellei kohta ole lauantai! Vai uskaltaiskos jo aiemmin testata...??Nyt siis 25/mitälie. Oi mä niin tahtoisin pikkuisen vauvan!!!Ja odottaa sitä! Mä niin jo suunnittelen sisustusta vauvan huoneeseen, meillä on raksaprojekti menossa ja omaan taloon päästään toivottavasti ennen juhannusta, sitten saisi ihansasti mammalomalla nauttia uudesta kodista ja sisustaakin rauhassa;) No joo, en mä siksi vauvaa halua että saisin sisutaa rauhassa..
manteli, pakahtumaisillaan 25/?
Tein aamulla dBest-testin, jonka pitäis olla melko tarkka, vaikka halpa olikin! Ja aamulla en nähnyt mitään viivoja testissä ja jäin vain odottamaan tädin kyläilyä päivällä... Joka vessareissulla (siis niitä oli monta:D) olin varma, että nyt ne on sitten alkanut, mutta ei. Rupesi jo ärsyttämään, että eikö ne nyt ala kerran tässä ollaan se negakin jo tehty!!!
Mutta kotona iltapäivällä huomasin testin jääneen lavuaarin reunalle ja siinä oli haamujen haamu!!!:D Toisaalta testiajan jälkeenhän ei saa tuloksiin uskoa, mutta edelleen on täti poissa... Ärsyttävä tilanne... Herättää kenties turhia toiveita!!!
Minä olen huonoin antamaan neuvon, että kannattaa odottaa testaamista siihen varsinaiseen testipäivään!!! :D Mutta niinhän se pitäisi olla, mutta kun en minä ainakaan malta odottaa siihen asti!!! Nytkin olen tehnyt jo 3 testiä, alkaen kp 25/26!!:D
Mulla on siis paljon oireita, mutta ne tuntuu ihan menkkaoireilta... Tissit ei kyllä yleensä ole kipeät ja eilen oli nännit ihan kosketusarat... *huokaus mitä vatvomista* .....
Mutta Mantelin laskentavinkin (kiitos) mukaan mulla on siis nyt menossa kp27/26, eli pitäisihän sen jo näkyä... Vai millaisia kokemuksia muilla on plussan näkymisestä? Esikoisesta sain selvän haamun kp 27/27.
Manteli: Onko teillä haaveissa esikoinen vai onko teillä jo lapsia? Kuulostaa vain elämänvaihe ja nimimerkin vuosiluku niin samanlaiselta kuin itsellä. Me rakensimme viime vuoden ja kesällä muutettiin, joten nyt sisustetaan omaa kotia!!!:) Mutta niinhän se taitaa olla nämä ruuhkavuodet, että elämän suuret asiat sattuu tähän 25-35 v.!
Tsemppiä piinailuun kaikille!:)
A
oireet samat kuin ennenki, alaselkä tosi kipee ja vatsakivut on edelleen, yöllä oli tosi kovat kivut. Menkat ei kuiteskaa oo alkanu, vak aattelin et aamulla ne ois alkanu. tunne on nyt hyvin vahva siitä, etten oo raskaana..
Ekaa yritetään ja ns. tosi aktiivistia yritystä kesästä lähtien. Pillerit jätin joulukuun lopus pois. Mutta ei oikein alkuvuodesta jaksettu vielä alkaa oikein kunnolla yrtittään, vaan ajatuksella, että tulee jos tulee.
Tänä aamuna tein RFSU:n testin ja siinä oli viivanpaikka..kertokaas onko ko testeis viivanpaikkaa???
Eilen tein herkän testi ja sain viivanpaikan/haamun..mut niin viimeksikin. Kp 30/33-36 menossa, viimeksi kierto oli 32 pv!! eilen alko sellaset oireet kuin ennen menkkoja, ne oli aamulla ja tänä aamuna, nyt on vaan alavatta kipee. Rinnat ei nytte oo kipeet..eilen lenkillä itkin jo, masentaa niin, etteikö me taaskaan saada vauvaa..mä tuun ainaski hulluksi ja löydän itteni pian Törskyltä (paikallinen psyk sairaala)!!!! Niin ja kuvotusta oli eilen ja tänä aamuna..mutta tietty nää kaikki voi olla kuvittelua vaan kun toivoo niin kovasti. Miksi me ei saada vauvaa, vaikka kaikki olis asuntoa, työpaikkoja ja taloutta myöten kunnos...!!!