Ihonpuhdistus ultraäänellä
Voiko käydä ultraäänellä tehtävässä ihonpuhdistuksessa, jos on raskaana ja raskaus TOSI alussa?!
Kommentit (7)
jotkut sitä varmaan tekee raskaana olevillekin. Ehkä rahan perässä olevat kosmetologit ei välitä raskaudesta. TAi sitten ne joilla ei ole uusinta tietotaitoa, eivät tiedä että se ei ole suositeltavaa.
Itse olen saanut keskenmenon. Ja olin käynyt ultraääni ihonpuhdistuksessa, kun en tiennyt ettei sitä suositella. Ja en kosmetologille maininnut raskaudesta. En sitten tiedä oliko sillä vaikutusta vai oliko sattumaa. Toivon että se ei ollut siitä johtuvaa millään lailla. Alkuvaiheen keskenmenot on niin yleisiä että syy on voinut olla mikä tahaansa muukin. Joka kolmas raskaus menee kesken alkuvaiheessa muutenkin... Eli älä koita onneasi turhaan...
minullekin kosmetologi sanoi ettei suositella...
Ja minulta aina kysytty että olenko raskaana..ei oo tarvinut itse mainita..
Minulle kosmetologi ei suostunut uä-kasvohoitoa tekemään kun olin raskaana. Sanoi, ettei sitä suositella odottaville äideille.
Miksei suositella?
Itse kävin sekä edellisen raskuden aikana että nyt eikä kukaan maininnut mitään vaikka sanoin olevani raskaana.Ei vaikuttanut mitenkään oloon paitsi rentoutti ihanasti eli kokemus myönteinen.
Ultraääni kasvohoitoja ei tosiaan suositella raskausaikana, toki jotkut niitä tekee. Suurin syy käsittääkseni tekemättömyyteen on se, että kukaan kosmetologi ei halua ottaa syitä niskoilleen jos asiakas on raskaana ja jotain sattuukin.
Eikä tietääkseni asiaa ole sen pahemmin kukaan edes tutkinut, onko siitä oikeasti mitään haittaa sikiölle.
Mutta siis varmuuden vuoksi raskaana oleville ei yleensä tehdä mitään sähköisiä hoitoja.
Voi käydä.