Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ja vauva (2kk) pärjääkö asunnossa, jossa on vain keittolevy, ei uunia. Olen aina pitänyt ruoanlaitosta, mutta

Vierailija
22.08.2007 |

ylipainoa on 20kg (johtuen osittain vauvasta) ja ehkä tulisi syötyä terveellisemmin kun ei leipoisi herkkuja. Mutta entä jos kaduttaakin ja tekee mieli uunillista kotia.

Asun kahdestaan lapsen kanssa ja nyt pitäisi saada uusi vuokrakoti ja olen käynyt katsomassa 4 kivaa asuntoa, mutta kaikissa pelkkä keittolevy.

Onko uunille jotain edullista ostettavaa korviketta, missä pystyisi tekemään uuniruokia tai leivonnaisia?

Mikron joka tapauksessa hommaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen ison mikroaaltouunin kokoisia, meillä on mökillä sellainen.

Vierailija
2/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko järkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uunissahan saa laitettua terveellisempää ruokaakin kuin pannulla käristämällä. Että ei onnistuisi ainakaan mulla enää olla ilman uunia.

Vierailija
4/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa myös kiertoilmauuni. Itse hankin sellaisen kun asuin kämpässä jossa todella huono uuni. Nykyään 10v myöhemmin sama mikro edelleen käytössä uuninakin, koska todella nopea (kuumenee 200 asteeseen muutamassa minuutissa).

Vierailija
5/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja uunissahan saa laitettua terveellisempää ruokaakin kuin pannulla käristämällä.

Vierailija
6/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä keittolevyjäkin alkaa olla ihan tarpeeksi. Katsele pienoisliesiä vaikka huutiksesta. Mulla oli tollanen opiskelijaboksin lisänä, kun kyllästyin pelkkiin keittolevyihin, ja oikein kivasti toimi. Suosittelen!

Vierailija
7/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin tosi monipuolisesti kun asuttiin ulkomailla, uunittomina. Laatikkoruokia ei tehty, vaan eipä me tehdä niitä nyt Suomessakaan juuri koskaan. Lihat, kanat ja kalat kypsenee pannulla tai keittäen. Perunaa ja riisiä voi keittää, samoin pastaa. Kastikkeita voi tehdä. Vihanneksia voi keittää ja paistaa. Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi