Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

epäsäännöllinen kierto

22.08.2007 |

Onko muita jotka kärsivät epäsäännöllisestä kierrosta?

Mulla menossa noin kierron 50 päivä. Edellisten kuukautisten väli oli noin 4 kk. Kummallisia tuntemuksia on ollut jo pari viikkoa mutta testit näyttää vain negaa (niitä olen tehnyt sen seitsemän parin viikon aikana).. Ovulaation ennustaminen tuntuu tässä vaiheessa aika toivottomalta kun ei tiedä montako kuukautta menee ennen seuraavien kuukautisten alkua (vaikka eihän kuukautisten puuttuminen välttämättä tarkoita että ei ole ovulaatiota).

Keskustelin jossain vaiheessa lääkärin kanssa epäsäännöllisistä kuukautisista mutta hänen mielestä se ei ole ongelma kun kaksi aiempaa lasta on saaneet alkunsa toisen yrityskuukauden aikana.

Onko kellään vinkkejä? vielä en ole siirtynyt ovistestivaiheeseen, taitavat nekin tulla kalliiksi jos joutuu monta kuukautta testailemaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös menossa n. kp 50. Olen odotellut kuukautisten alkamista heinäkuun lopusta asti, eipä ole vielä näkynyt. Kaksi raskaustestiäkin on tehty. Molemmista tuloksena nega. Pari viikkoa sitten yllätyksekseni tuli limaista, venyvää vuotoa, joten tein huvikseni ovulaatiotestin ja tulos oli selkeän positiivinen. Ovisplussan mukaan kuukautisten pitäisi nyt sitten alkaa huomenna tai viimeistään lauantaina. Suositten seurailemaan tuota lima-asiaa ja tekemään heti ovis-testin, jos venyvää limaa tulee. Luulenpa, että silloin on hedelmällinen aika käsillä. Näinhän sen pitäisi mennä. Jos kierto on tosi pitkä ovistikkuja tärvääntyy kyllä tosi paljon ja rahaa kuluu mutta itse olen vähän tätä lima-asiaa seuraillut ja siten saanut minimoitua tikkujen kulumisen. Olen myös kuullut, että jotkut ovat onnistuneesti puolittaneetkin ovistikkuja.

Kaikenlaisia oireita olen itseltäni nyt bongaillut mutta voivat yhtä hyvin enteillä kuukautisia. Huomenna aion testata, kun oviksesta alkaa olla se kaksi viikkoa. Netistä jo tilasin niitä aconin herkkiä raskaustetejä.

vakavasti vauvakuumeeseen sairastunut oliviaana

Vierailija
2/2 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niin jämpti kierto on suistunut raiteiltaan aivan omituiseksi. Kp 28 on muuttunut kp 20-32. Aivan toivotonta! :( Endometrioosi vaivaa ja ehkäpä se syynä epäsäännöllisyyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla