Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että joissain perheissä kaikki lapset ovat vaikeita ja tyytymättömiä?

Vierailija
22.08.2007 |

Ja toisilla taas helppoja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi lasta, joista toinen on tyytyväinen ja " helppo" , toinen todella kiukkuinen ja vaikea lapsi. Samat kasvatusmetodit olleet kummallakin.

Vierailija
2/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kyllä kasvatus. Lapsille annetaan liian helpolla kaikki, vanhemmat ei tajua että lapsille pitää tuottaa myöskin pettymyksiä jotta oppisivat arvostamaan sitä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

allergiat, add ja asperger, jotka voi olla vaikeiden lasten takana.

Mutta itse asiassa mä tiedän kyllä vain sellaisia perheitä, joissa osa lapsista on tyytyväistä ja helppoa sorttiaja osa vaativampaa. Vain yksilapsisissa perheissä on pelkästään jompaa kumpaa.

Vierailija
4/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksilapsisissa perheissä on pelkästään jompaa kumpaa.

Vierailija
5/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla kaksi lasta, joista toinen on tyytyväinen ja " helppo" , toinen todella kiukkuinen ja vaikea lapsi. Samat kasvatusmetodit olleet kummallakin.

Vierailija
6/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jo asema perheessä on eri!!

Että turha sanoa että on samoin kasvatettu.

Vierailija
7/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yleensä kyllä kasvatus. Lapsille annetaan liian helpolla kaikki, vanhemmat ei tajua että lapsille pitää tuottaa myöskin pettymyksiä jotta oppisivat arvostamaan sitä mitä on.

Kyllä elämä on simppeliä. Nih.

Vierailija
8/8 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku sitten kasvattamattomuuttaan saa lapsestaan vaikean, niin se on ihan oma moka. Mutta oikeesti vaikeat lapset on vaikeita alusta lähtien, joten eiköhän se silloin jotenkin periytyvää ole. Eipä kukaan vauva siitä ainakaan helpommaksi muutu, jos sille synnytyssalista lähtien aletaan tuottamaan pettymyksiä, ettei vaan saa kaikkea liian helpolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi