Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valittaako kukaan koskaan pikaruokapaikkojen tasosta?

Vierailija
22.08.2007 |

mulla meni hermot, kun mäkkärissä oli todella törkyistä. Nuoret työntekijät tulevat viime tipassa töihin, eikä ole aikaa edes perussiivoukseen. Esim edellis illan ketsuppisotkut yms on siivoamatta, pinttyneet tuoleihin ja pöytiin kiinni, kärpäset surraa likaisilla seinillä, lampuilla jne. Lattioista puhumattakaan...

Tein valituksen nettisuvujen kautta mutta eipä ole tullut vastausta että se siitä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se niiden nuorten työntekijöiden vika ole, vaikka tulisivatkin " viime tipassa" . Eiköhän ravintolapäällikkö vaan ole mitottanut työväen liian niukaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä käynkin vaan Hesessä.

Vierailija
4/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa hesessä ja siellä oli aivan törkyistä sis yök syönyt siellä sitten. no eipä tarvii mennä uudestaan

Vierailija
5/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomaa että työntekijämäärä on mitoitettu aivan päin...joskus oli ruuhka-aikaan kaksi työntekijää. Toinen myy ja toinen heiluu hikihatussa ruokia tekemässä. Eihän siinä kukaan ehdi siivota välillä. Yleensä käyttämämme paikat ovat olleet ihan ok kunnossa. Kerran oli niin likaista

että kengät tarttuivat lattiaan, vessasta oli paperiteline kadonnut jne...sinne ei olla palattu sen koommin.

Vierailija
6/7 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin on Heset (5:ssä eri paikassa käyn silloin tällöin) tosi siistejä, ainakin niihin aikoihin, kun itse niissä käyn lounasaikaan tai ainakin ennen klo 19.

On monen vuoden kokemus, eikä ole koskaan ollut törkyistä.

Vierailija
7/7 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluutte tukkia suonet lardilla mutta ei se mitään kunhan ruokasali vaan olisi siisti... oukkidoukki ...