Kantoliina sairaalaan?
Onko joku ottanut kantoliinan jo sairaalaan mukaan?
Kommentit (13)
Synnytyksen jälkeen pikkuisen lämmöt laskivat rajusti, joten pääsi liinaan lämmittelemään useammaksi tunniksi. Siinä hän sitten tuhisi ja keräsi ihastuneita katseita.
Ota ihmeessä mukaan! Onhan se vähän hörhöilyä, kuten silkkimyssyt ja kestovaipat, mutta mikään ei vedä vertojaan sille, että saa vuorokauden ikäisen vauvan kiepastua liinaan.
ja monella muullakin oli mukana, jotkut jopa imettivät liinassa telkkarihuoneessa.
Keskimmäisen kannoin kotiinkin liinassa.
Täytyy laittaa pyörälliseen sänkyyn ja työnnellä sitä. Näin kuulemma ihan turvallisuussyistä.
Vierailija:
Täytyy laittaa pyörälliseen sänkyyn ja työnnellä sitä. Näin kuulemma ihan turvallisuussyistä.
Joten huippaamaan saattaa alkaa koska vaan ja jos silloin on vauva sylissä, vo käydä huonosti. Siksi lapsi on turvallisuussyistä parempi kuljettaa pyörällisessä sängyssä.
Jos jaksaa, niin saa itse kävellä synnäriltä osastolle vauvaa lykäten. Jos ei jaksa, niin pääsee pyörätuolikyydillä ja hoitaja lykkää sänkyä.
Vierailija:
Jos jaksaa, niin saa itse kävellä synnäriltä osastolle vauvaa lykäten. Jos ei jaksa, niin pääsee pyörätuolikyydillä ja hoitaja lykkää sänkyä.
Joo, joidenkin vauvat ne nukkuu koko ajan ja vielä kopassa... Minun vauvani ei todellakaan nukkunut koko aikaa eikä suostunut siihen sairaalasänkyyn nukahtamaan! Kantelin häntä sitten liinassa käytävillä, että rauhoittuisi.
Liinan käyttö jäi sitten muutoin varsin vähälle. Jonkin verran kotosalla käytin rauhoitteluun alkuaikoina. Painoa alkoi tulla vauvalle sen verran nopeasti, etten jaksanut paljoa kannella; esim. ulos mentiin aina vaunuilla. Joku sai kirpparilla halvalla vähän käytetyn liina.
Valistakaa kiltit epätietoista wanna-be-hörhöä..
http: //www. ruskovilla. fi/verkkokauppa/tuotteet. cfm?navi=vauvat3&ryhmaid=1&aliryhmaid=3
Vierailija:
Valistakaa kiltit epätietoista wanna-be-hörhöä..
kävellen, pyörätuolissa tai sairaalasängyssä. Ihan voinnin mukaan mennään.
monella oli, ainakin Kätilöopistolla.