Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko hakea työpaikkaa kun on juuri saamassa lapsen?

Vierailija
19.10.2008 |

Olen löytänyt hyvän työpaikan, joka vastaisi koulutustani (kaksi tutkintoa) ja olisi minulle ihan omiaan. Olen kuitenkin sen verran raskaana, etten voisi heti ottaa työtä vastaan vaan vasta äitiysloman ja mahdollisen hoitovapaan jälkeen.

Onko ihan järjetöntä edes hakea tuota työpaikkaa? Miten työnantaja suhtautuisi? Siihenhän pitäisi heti ottaa sijainen.

Sanottakoon, että tämmöisiä työpaikkoja ei montaa Suomessa ole ja nekin vähät ovat pääkaupunkiseudulla. Eikä ole sanottua, että tulisin valituksi vaikkei minulla olisi tätä tämänhetkistä "handicappiakaan".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia saatko sitä paikkaa. Työntekijän saaminen lienee akuuttia, kun työpaikka kerran on haussa ja jos sinä pystyt aloittamaan vasta noin vuoden kuluttua aikaisintaan, niin kyllähän se asiaa vaikeuttaa huomattavasti, ilman että kyse olisi mistään syrjinnästä raskauden vuoksi. En usko, että saat paikkaa tällä kertaa, mutta itse kuitenkin hakisin. Saatat jäädä mieleen työnantajalle kun seuraavan kerran on paikka tarjolla...tai jos tämä joka palkataan osoittautuu ei-niin-päteväksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla