Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ticketin nettisivut päivitetty

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petite Pommen puku on eri malli ja siksi halvempi.

Vierailija
22/38 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kummassakin saumat teipatut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selon ja Jumbon Jesper Junioreissa 118. Siis hintalapussa luki tuo 139, mutta kassalta hinnaksi tuli 118¿. Voin toki hakeakin pukuja jos joku kaipaa, tosin postimaksut maksaa päälle.

Itse ostin rohkeana pojille nuo oranssit. Ainakin erottuvat:)

Vierailija
24/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat virheellisesti myynet haalareita alempaan hintaan kun koodi ollut väärin.

Vierailija
25/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyttöNukke72:

ja ihastuin siihen aivan valtavasti! =) Siinä oli pirteä oranssi vuorikin ja oransseilla asusteilla se olis aivan syötävän söpö! joojoo, pitäis pysyä poissa kaupoista ;)

Täytyy sanoa että häijyä teki kassalla (olen aina maksanut max 100e puvuista) mutta tuo puku oli todella nätti!!!!! Ostin lisäksi Ticketin vihreän pipon ja toisena hattuna on Reiman oranssi lohikäärmehattu.Ajattelin että jos en nyt osta pukua niin sitten ei ole kokoja enää.Niin kävi viime keväänä kun jahkailin välikausihaalaria liian pitkään.Yleensä yhtä kokoa tulee vain 2 kpl.

Mies saattaa riemastua kun kerron paljonko maksoin 2v haalarista,heh ;=) No,onneksi pääsen tienaamaan syyskuussa 8)

Vierailija
26/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei kannata kertoa koko totuutta, ei ne kuitenkaan ymmärrä. Minäkin olen lopettanut hinnoista puhumisen, kun mies itse ajattelee kaiken maksaneen paljon vähemmän, niin saa myös pysyä siinä uskossa :) Tilasin esikoiselle 3v. Australiasta hameen ja paidan...euroissa maksoi reippasti yli 200 plus postikulut. Mies sattui näkemään laskun ja meillä riideltiin koko loppupäivä. Asu on niin ihana ja Suomessa tuskin tulee toista vastaan :) Meillä ei enää vaateostojen hinnoista puhuta. Miehet harvoin ymmärtää, mutta en minäkään ymmärrä miehen tuhansien vanteita autoon yms. yms.

Vierailija
27/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakk@:

Othello puku Bunuellissa muistaakseni 129e.Lähti sieltä musta/pinkki mukaan.

Vierailija
28/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä oli lehtikuviosena pinkki/musta sekä vihreä.Onnistuin itse saamaan kaverin kautta suoraa tanskasta aivan ihanan lehtikuviosen Othello haalarin missä tummansininen pääväri ja lehtikuviot rusehtavan beessinä.IIKs se on aivan ihana nyt on tämä mamma taas haltioissaan =O)

Vierailija
29/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalareissa en kyllä tykkää baggien MALLISTA, kummallisen lyhyt ja leveä. Eli en taida osua kuitenkaan analysoimaasi äitiryhmään.

IdaT:nkin ruskea haalari - ihastuin ensi näkemältä, harkitsin, katselin tanskalaisista kaupoista, jätin ostamatta. Ihan kiva, mutta jäin miettimään, onko liian ruskea. :-)

Kuten huomaat, MERKILLÄ EI OLE VÄLIÄ, mutta sillä ulkonäöllä on perhanasti väliä. Ihan liikaakin. Sehän on vaan haalari, voit sanoa. :-)

Vierailija
30/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se viime vuoden mallia, vai onko tänäkin vuonna saman värinen Othello kuin viime vuonna?

Meillä on myös Ticketin tummanisini/beige lehtikuvioiset haalarit odottamassa molemmille lapsille =) Väri on ihana, tosin tytölle ostin myös tämän talven mallistosta musta/vaaleanpunaisen ja pojalle haluaisin vielä turkoosin ja/tai ruskean haalarin.

Vierailija
31/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peuhari!

Onko se viime vuoden mallia, vai onko tänäkin vuonna saman värinen Othello kuin viime vuonna?

Meillä on myös Ticketin tummanisini/beige lehtikuvioiset haalarit odottamassa molemmille lapsille =) Väri on ihana, tosin tytölle ostin myös tämän talven mallistosta musta/vaaleanpunaisen ja pojalle haluaisin vielä turkoosin ja/tai ruskean haalarin.

Jep on viimevuoden malli ja oon aivan kikseissä siihen hehhhehh....tytölle meillä 2 osanen pinkki punanen myös viimevuoden malli sekä lisänä ruskea Ticketin untsikka ja ruskea valkoiset lehtikuvioset Ticketin housut .Taidan vielä hankkia myös sen ruskean haalarin tyttö jos olisi vielä haalari iässä niin olisin ehdottomasto ostanut sen musta pinkin se oli tosi ihana .

Vierailija
32/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

peuhari:

ja siellä oli lehtikuviosena pinkki/musta sekä vihreä

Oliko tuo vihreä siis yksivärinen? Oliivinvihreä? Olisi juuri se mitä haen.

Vierailija
33/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viestistäni sai sellaisen kuvan, että meille kelpaa mikä tahansa haalari, jossa on vähintään kuutta eri väriä, mutta kyllä meilläkin oikeasti kiinnitetään lasten vaatteisiin huomiota ja valitaan ne tarkoin. :) Meillä, kuten varmaan kaikilla muillakin, tehdään hankinnat niissä rajoissa mitä meidän budjetti - joka lienee murto-osan monien palstalaisten budjetista - sallii. Luojan kiitos mun maku on ainakin toistaiseksi ollut sen verran maalainen tai tavis, että ollaan selvitty lasten vaatetuksesta omasta mielestämme ihan kunnialla niin rahanmenon kuin ulkonäönkin suhteen.. Joku muu voi toki olla toista mieltä, mutta ainakin meille asti kantautunut palaute on ollut positiivista. Ei me silti ehkä kuitenkaan pääkaupunkiseudun humussa pärjättäisi. ;)

Uskallan kuitenkin epäillä (kaikista näistä eimeilleainakaanmerkkiolesetärkeä-vakuutteluista huolimatta), että jos siili- ja apinahaalari olisivat Lassieta ja tuo lehtihaalari Jonathanin, eivät mammat varmaan ehkä ihan näin täpinöissään niistä olisi.. ;)

Meilläkin siis tosiaan on ulkonäöllä väliä ja paljon, mutta valitettavasti ihan kaikkea mitä haluaisin lapsille pukea, en voi saada. Silloin ostetaan parasta, mitä meidän rahalla saa ja sitä mikä on lähinnä sitä omaa ihannetta. Ja vaikka saisinkin pukea lapsille mitä tahansa hinnasta riippumatta, en varmasti olisi tuota lehtihaalaria ostamassa - jonkun Ticketin yksivärisen voisin ehkä ostaakin, mutta eipä liene pelkoa, että niitä tämän kaupungin kaupoissa vastaan tulisi. :)

Vierailija
34/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallan kuitenkin epäillä (kaikista näistä eimeilleainakaanmerkkiolesetärkeä-vakuutteluista huolimatta), että jos siili- ja apinahaalari olisivat Lassieta ja tuo lehtihaalari Jonathanin, eivät mammat varmaan ehkä ihan näin täpinöissään niistä olisi.. ;)

Meilläkin siis tosiaan on ulkonäöllä väliä ja paljon, mutta valitettavasti ihan kaikkea mitä haluaisin lapsille pukea, en voi saada. Silloin ostetaan parasta, mitä meidän rahalla saa ja sitä mikä on lähinnä sitä omaa ihannetta. Ja vaikka saisinkin pukea lapsille mitä tahansa hinnasta riippumatta, en varmasti olisi tuota lehtihaalaria ostamassa - jonkun Ticketin yksivärisen voisin ehkä ostaakin, mutta eipä liene pelkoa, että niitä tämän kaupungin kaupoissa vastaan tulisi. :)

[/quote]

Omasta puolestani voin sanoa että Ticketiä en ostanut pelkän merkin takia.Ticketiltä nyt vaan sattui löytymään mieleinen haalari.Meillä on ollut Jonathania,Lassieta,Reimaa ja Lenneä...että en ole mielestäni kovin merkkiuskollinen.Kriteerinä on ollut ainoastaan se että puku pitäisi kosteutta.Olen lopen kyllästynyt perinteisiin poikien väreihin,siksi olin ilahtunut kun edes yhdeltä merkiltä löytyi VÄRIÄ.

En minäkään mollaa Lassien- ja Jonathanin kannattajia vaikka itse en niistä erikoisemmin välitä.Huvittavaa ;=)

Vierailija
35/38 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin kuitenkin, että myös tällä palstalla saa kertoa mielipiteensä asioista (vai oliko tää vaan joku Tule ja kehu Ticketiä mutta älä vain sano poikkipuolista sanaa -ketju? ;)), vaikka ne valtavirrasta poikkeavaisitkin? Ja koska tuo haalari nyt vaan sattuu olemaan MUN mielestä ehkä kauhein pitkään aikaan näkemäni (tai sitten silmä ei vaan vielä ole tottunut ja koen talven mittaan ihmeellisen valaistumisen), oli pakko tulla ihmettelemään, mikä siinä kiehtoo, vai onko kyse vain merkistä. Oon ollut huomaavinani, että tuo Ticket tuntuu saaneen sellaisen must have -leiman, mutta ehkä tuo havainto onkin väärä. Mun puolesta jokainen saa tykätä siitä haalarista mistä haluaa, mutta miksei asioista voi keskustella?

Silti en edelleenkään usko, että KAIKKI ostaisivat lastenvaatteita pelkästään ulkonäön ja ominaisuuksien perusteella. Aivan varmasti Ticketinkin käyttäjistä löytyy niitä, jotka nimenomaan haluavat, että haalarissa lukee nuo maagiset kolme sanaa. Ja en siis edelleenkään tarkoita ketään nimeltämainittua (vaan tämä on esim. muilta palstoilta huomattua), enkä usko, että juuri tässä ketjussa mulle asiasta vastannet olisivat näitä merkin perässä juoksijoita. Mutta niitäkin aivan varmasti on. Enkä nyt sano sitäkään, että Ticket on se ainoa olemassaoleva egonpönkitysmerkki.

Ja niinkuin jo sanoin, niin itsekin voisin ehkä hankkia Ticketin yksivärisen haalarin, jos taloudellinen tilanne sen sallisi, ja jos sen kokisin tarpeelliseksi. Ei siis ole kyse mistään ko. merkin totaalisesta lyttäämisestä tai muusta täydellisestä vastahankaan asettumisesta. Ehkä mä oon vaan jotenkin järkyttynyt tuosta lehtihaalarista ja sen aiheuttamasta innostuksesta, kun se on jotain niin täydellisen erilaista kuin mitä ikinä kuvittelin tämän palstan aktiivisimpien lastenvaatettajien lapsilleen pukevan. :D

Anna pari kuukautta, niin ehkä olen jo toipunut tästä shokista ja voin alkaa olla asioista samaa mieltä kuin muut.. ;) ;)

rukiinen:

Miksi makuasioista pitää kiistellä?

Omasta puolestani voin sanoa että Ticketiä en ostanut pelkän merkin takia.Ticketiltä nyt vaan sattui löytymään mieleinen haalari.Meillä on ollut Jonathania,Lassieta,Reimaa ja Lenneä...että en ole mielestäni kovin merkkiuskollinen.Kriteerinä on ollut ainoastaan se että puku pitäisi kosteutta.Olen lopen kyllästynyt perinteisiin poikien väreihin,siksi olin ilahtunut kun edes yhdeltä merkiltä löytyi VÄRIÄ.

En minäkään mollaa Lassien- ja Jonathanin kannattajia vaikka itse en niistä erikoisemmin välitä.Huvittavaa ;=)

Vierailija
36/38 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äkaupunkiseudun humua tämä palsta vähän vääristää. Kyllä puistoissa tulee vastaan eniten Lassieen tai Reimaan puettuja lapsia, väitän.

Vierailija
37/38 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä palstasta saa helposti sellaisen kuvan (kun suurin osa kirjoittelijoista taitaa kuitenkin olla pk-seutulaisia), että siellä kaikilla lapsilla on vähintään Ticketin ja Molon haalarit ja niihin jotkut uusiseelantilaisella luomulammasfarmilla jollain työläällä perinnemenetelmällä oikeaan kuunkierron aikaan kerityt, kustomoidusti värjätyt ja käsin neulotut haalareihin sopivat pipot. Noin _hieman_ kärjistetysti ja erittäin pilke silmäkulmassa siis. ;)

Ei mutta tosissaan siis, omat " kokemukseni" pääkaupunkiseudun lasten pukeutumisesta rajoittuvat tosiaankin lähinnä tähän palstaan. Meidän käynnit sielläpäin Suomea on suunnilleen tyyliä " kerran kesässä Korkeasaaressa" , ja siellä taas on varmaan enemmänkin muita kuin pk-seutulaisia. Tietysti tällä palstalla ovat äänessä ne kaikkein valveutuneimmat lastenvaatettajat, eivätkä ne perus Lassie- ja Reima-lasten (ei halventavassa merkityksessä - meilläkin on noita molempia merkkejä ollut ja tulee olemaan) äidit välttämättä niin paljon täällä itsestään ilmoittele, tai ainakaan ne keskustelut eivät niin herkästi pistä harvinaisempiin merkkeihin perehtymätöntä silmään.

Mukava, että täällä kuitenkin on tilaa keskustella muistakin kuin niistä kaikkein kalleimmista lastenvaatemerkeistä ja että vinkkejä ja ideoita löytyy joka hintaluokassa. :)

Finette:

pääkaupunkiseudun humua tämä palsta vähän vääristää. Kyllä puistoissa tulee vastaan eniten Lassieen tai Reimaan puettuja lapsia, väitän.

Vierailija
38/38 |
25.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peuhari!

Kyseinen väri haalarista on juuri kaipaamani. Tiedätkö mistä kaupasta ystäväsi löysi sen Tanskasta?