Ticketin nettisivut päivitetty
Kommentit (38)
mitä eroa on Snow Baggiellä ja Baby Baggiellä? Onko kummatkin kosteussuojattuja, onko saumat teipattu? Onko noita jo jossain myynnissä? Tampereella Nanoukissa eikä Ideaparkin JJ:ssä ei vielä ainakaan ollut.
sitä vaaleanpunaista missä on punaisia ja vihreitä kuvioita? Se näytti ihan meidän haalarilta =)
ja tässä ollaan samoilla linjoilla ;) Tuo on myös meidän juttu!!! Ihana :)
on nuo untuvatakit ? Ja mistähän niitä sais ?
ostin itse viime vuonna jesperjuniorista, hintaa oli noin 95e
Aika räväkkä mutta toisaalta olisi erilainen kuin muilla päiväkodin lapsilla. Toisena vaihtoehtona olisi idat lila siilihaalari.
Siis onko tuo punavihreäkukertava haalari teistä oikeasti kaunis?! Minusta se on suoraan sanottuna hirveä. Hassua, kun tällä palstalla monet vannovat yksiväristen ja mahdollisimman yksinkertaisten haalarien nimeen, Reimateceissäkin on liikaa eri värejä jne., ja sitten tuollainen onkin yhtäkkiä tosi ihana. Tuota haalaria vastaavia kauheuksiahan ovat kirpparit pullollaan, suoraan 90-luvulta. Samaan kastiin menee mielestäni IdaT:n siilihaalari, josta jo esitin mielipiteeni toisessa ketjussa..
No, ehkä olen vain auttamattoman out mitä lastenvaatemuotiin tulee, mutta omalle tytölleni en kyllä tuollaista päälle pukisi, enkä varsinkaan maksaisi siitä hunajaa.
Minä tykkään!! Minä tykkään itse yksivärisistä ja kuviollisistakin, kunhan koko haalari on sitä samaa..helpompi muuttaa ilmettä eri värisin asustein.
eri leikkaukset on se mistä itse en esim pääosassa reimateccejä tykkää, joka ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö meillä reimaa käytettäisi. Päinvastoin, pojalle on odottamassa viime kauden reimatec ja leikkauksilla ;) ja tytöllekin on jo haalari valmiina, joten ticketit jää kyllä meidän osalta kauppaan vaikka tuo pinkki kiva olisikin :)
Mutta makuja on monia, ja hyvä niin :)
Mulla on varmaan jotain piileviä traumoja noista 90-luvun kuviollisista vaatteista, enkä ainakaan vielä lämpene ollenkaan näille kuvioiduille Ticketeille yms. ;) En ole kyllä koskaan nähnyt yhtään TIcketin haalaria livenä, joten pelkän kuvan perusteella on ehkä vaikea saada selville koko vaikutelmaa, mutta jotenkin ei vain tunnu istuvan meidän tyyliin ollenkaan. Kaksi- tai kolmivärisyyskin haalarissa on kyllä muuten ihan ok, mutta ne värit saisivat olla omilla tilkuillaan - eli meillä ei erityisesti kaivata yksivärisiä haalareita tai mahdollisimman yksinkertaisia leikkauksia. ;)
Jotenkin tuntuu, että joillakin Ticketiä suosivilla on kyse vain " merkkihysteriasta" (enkä tällä nyt tarkoita ketään nimeltämainittua), ja kun haalarissa lukee Ticket to Heaven, sallitaan siltä mitä vain, mitä ulkonäköön tulee. Onhan se sentään Ticket, ja se jos mikä on väristä riippumatta muotia.. Tämä siis näin kärjistettynä, eikä todellakaan ketään sormella osoittaen saati kaikkia Ticketin ostajia leimaten.
Mutta makuja tosiaan onneksi on monenlaisia, ja aika tylsää ja hankalaahan se olisi, jos joka lapsella olisi täsmälleen samanlainen haalari päällään. :)
Makuja on monia ja ne ainakin minulla vaihtelee vähän liiankin usein. Ticketin suhteen en usko sen olevan pelkkää merkki hysteriaa, kun kokemuksen mukaan nuo on loistavia pakkasella ja kankaat on kestäviä. Iloisia värejä...toisin kuin täksi talveksi. Minä kun tuomitsin kaikki mitä olin aikaisemmin nähnyt. Nyt sivujen perusteella ihastuin tuohon pinkkiin kuvioineen. :)
Mitä esim. Idat:n vaatteisiin tulee, niin ne haalarit on ihania. Muuten kyseisen valmistajan trikoovaatteita ei meille tule. (ainakaan tämän hetken makuni mukaan..katsotaan uudelleen kuukauden kuluttua ;) Makuja on tosiaan monia. Hyvä niin, ettei kamppailla samoista vaatteista ja olla toistemme klooneja :)
itse en tosin myönnä merkin mukaan ostavani, vaan ulkonäkö, käyttötarkoitus ja laatu on ne jutut mitkä ratkaisee.
Kuten sanottu, meillä pojalle jo reimatec talven märille ilmoille ja meinasin ensin ticketiä pakkaspuvuksi...mutta sitten aloin miettimään että miksi pakkaspuvun saumojen pitäisi olla teipatut ;) ei mitään järkeä (tosin ei monessa muussakaan lastenvaate-varusteluun liittyvässä ole), mutta aloin siis katsomaan muitakin ei-teipattuja vaihtoehtoja.
Ja yhtenä vaihtoehtona katoin pojalle elloksen ruskeaa haalaria jossa yläosa kuviollista...aikas kiva :) ja hinta myös!! se mikä meidän lopullinen (mitä se tarkoittaakaan) talvivarustus tulee olemaan, sitä en tiedä, mutta pelkkä merkki ei ainakaan ratkaise.
Mutta todellakin, hyvä että makuja on monia...olis aika tylsää jos kaikilla olis reiman ruskeet haalarit päällään.
*tää tais nyt mennä ihan ohi aiheen...menikö ;) ?*
ihan sama homma ticketien kanssa...täällä oltiin kanssa pettyneitä ticketin synkkään tarjontaan kun ekat värit nähtiin, mutta löytyihän sieltä sitten väriäkin!! :)
Selailin juuri Petite-Pommen nettisivuja. Sieltä löytyy tuo himoittu Ticketin kuviollinen haalari
http://www.petite-pomme.dk/product.asp?product=10467&attrib=2&attrib1=7…
Aiemmin en ole oikein innostunut näistä Ticketeistä, mutta tuon puvun kun näin niin se oli pakka saada!!! Minkalaiset asusteet tuohon kannattaisi hankkia?
se on sitten joka toisella jessicalla ja nico-petterillä ;)
ja ihastuin siihen aivan valtavasti! =) Siinä oli pirteä oranssi vuorikin ja oransseilla asusteilla se olis aivan syötävän söpö! joojoo, pitäis pysyä poissa kaupoista ;)
TyttöNukke72:
ja ihastuin siihen aivan valtavasti! =) Siinä oli pirteä oranssi vuorikin ja oransseilla asusteilla se olis aivan syötävän söpö! joojoo, pitäis pysyä poissa kaupoista ;)
Muistatko mitä tuo puku maksoi JJ:ssa?
En siis asu Etelä-Suomessa. Täältä pukuja saa vain yhdestä liikkeestä ja niitä on vain yksi kpl kutakin kokoa, joten en usko, että ihan joka toiselta löytyy ;)
Se vihreä puku oli myös tosi kaunis.
Petite-Pommessa sama puku oli 107 e.Tietääkö kukaan muiden liikkeiden hinnoista,Esim. Bunuell tai Aapiskukko??
musta-valkoisena, onko kukaan nähnyt missään?