Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Helsingissä voi löytää lapsenvahdin?

Vierailija
21.08.2007 |

Olisi kiva mennä miehen kanssa vaikka elokuviin, kun ei olla käyty yhdessä missään varmaan viiteen vuoteen. Mistä voisi löytää lapsenvahdin? MLL, Väestöliitto ja kauppojen ilmoitustauluilmoittelu ei tule kysymykseen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä toistaiseksi lapseton ja lasten seura olisi silloin tällöin mukavaa, mutta en kuitenkaan ryhtyisi apua tarjoamaan kauppojen ilmoitustauluilla yms. Joten ei taida kysyntä ja tarjonta koskaan kohdata.

Vierailija
2/14 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne laitettiin ilmoitus ja löydettiin mukava (ei mikään nörtti) fiksu opiskelijatytö joka on meillä nyt viidettä vuotta " palveluksessa" (nykyisin yliopisto-opiskelija).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse tunne, kysy työkavereilta tms. josko tietävät ketään joka haluaisi tienata vähän ylimääräistä taskurahaa. Meillä oli joskus kerrostalon ilmoitustaululla lappu, jossa talossa asuva naapurin teini-ikäinen tarjoutui katsomaan lapsia iltaisin.

Ehkä joku lähellä sijaitseva partiolippukunta voisi olla paikka, josta voisi kysyä, partiolaisethan ovat tunnetusti " aina valmiina" auttamaan...

Vierailija
4/14 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä laitan lapset nukkumaan, mut aamulla saan nukkuu rauhas noin ysiin tai kymppiin. Lastenvahti laitaa aamupalat ja leikkii lasten kaa, kunnes jaksan nousta.

Vierailija
5/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

MLL, Väestöliitto ja kauppojen ilmoitustauluilmoittelu ei tule kysymykseen.

Miksei?

Vierailija
6/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittelua on kokeiltu monta kertaa, tosi huonoin tuloksin. ap

Vierailija
7/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa voisitte tehdä " hoitoringin" . Meillä on aina ollut monta kaveria, joiden lapset meillä hoidossa välillä ja meidän heillä.

Vierailija
8/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin haluaisiko jotkut vanhemmat vahtia kanssanne vuorotellen toistenne lapsia. Lähipäiväkodeissa voi olla vanhempainyhdistyksellä oma ilmoitustaulu tai joskus saa laittaa ihan sisääntulo-oviin mainoksia. Kysy vaan päiväkotien opeilta lupa. Tai sitten vastaavan lapun voi viedä johonkin päiväkerhon ilmoitustaululle.

Meillä on päittäinvahtimissopimus naapurin kanssa.

Vierailija
9/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kaikilla on lastenhoitoapua saatavilla ilmaiseksi niin paljon kuin haluavat, eivät kaipaa vastapalveluksia. ap

Vierailija
10/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä vahdit sit mun kolmea joskus.

Vierailija
11/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä kaipaan vinkkejä siitä, mistä olette löytäneet lapsenvahdin, joka tulee maksusta hoitamaan lapsianne kotiinne. En jaksa hoitaa toisten lapsia, ollaan omasta arjesta niin uupuneita, ehkäpä juuri siksi, kun on hammasta purren pitänyt aina pärjätä ihan omillaan. ap

Vierailija
12/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aktiivisesti kyselisit tuttavapiirissäsi? Ehkä jollakin on maksullinen lapsenvahti, joka voisi joskus tulla teillekin?

Vierailija
13/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähilukion ilmoitustaulua. Ajattelin, että selvintä olisi, jos kerron lasten iät, paljonko olen valmis maksamaan ja minkälaisia aikoja olen ajatellut. En tosin tiedä mahtaako siitä sitten kukaan kiinnostua, mutta kai se nyt kannattaa yrittää kuitenkin.

Vierailija
14/14 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vaan kyselemään työkavereilta, tietäiskö he ketään lukioikäistä neitiä, joka voisi olla kiinnostunut pienestä taskurahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme