Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4d-ultrasta

Vierailija
19.10.2008 |

Varattiin aika esikoisen 4d-ultraan kuun lopulle Femedasta. Kunnallisessa rakenneultrassa oltiin ja kaikki oli ok, mutta haluttaisiin vielä kuitenkin varmistaa sen lisäksi toistamiseen, että kaikki tosiaan on kunnossa ja nähdä lapsi tarkemmin.

Rupesin kuitenkin miettimään vielä, että onkohan Femeda paras paikka Helsingissä hoitaa ko.asia. Mitä kokemuksia muilla on eri klinikoiden 4d-ultrista?

Saako 4d-ultrasta KELA-korvauksen, kun käytiin jo kunnallisella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät kokemukset paikasta.

Viime raskaudessa kävin kahdesti ja molemmilla kerroilla olen saanut kelakorvauksen, vaikka myös kunnallisella puolella olen rakenneultran käynyt.

Kysyin siitä viimeksi, ja se kelakorvauksen saaminen riiippuu siitä, miksi se ultra on tehty. Eli lääkärin diagnoosit (tai vast.) mitä se kirjoittaa siihen kelahakemukseen. Kela sitten tarvittaessa kysyy lisäselvitystä lääkäriltä tai potilaalta, jos haluaa tarkennusta.

Mulla oli riskiraskaus ja seurattiin mm. virtauksia napanuorassa.

Vierailija
2/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri (Kurki) oli erittäin mukava ja ultraan käytettiin reilusti aikaa, 45 min muistaakseni. Femedasta ei ole kokemusta mutta kuulemma ultraavat vain 15 min?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri (Kurki) oli erittäin mukava ja ultraan käytettiin reilusti aikaa, 45 min muistaakseni. Femedasta ei ole kokemusta mutta kuulemma ultraavat vain 15 min?

Vierailija
4/4 |
19.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän harmittaa,että tuo aika Femedasta varattiin koska ainakin netin perusteella ihmiset on kokeneet ton Felicitaksen paremmaksi. Ja onhan tossa eroa jos Femedassa ultrataan 15-45min ja Felicitaksessa aina se 45min. Höh.

Ehkäpä perun sitten ajan ja varaan uuden tuolta Felicitaksesta.

Alunperin ajan Femedasta varasin vain,koska tuntui että siellä parempi asiantuntemus.