Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Yves Rocherin tuotteet mielestäsi laadukkaita?

Vierailija
21.08.2007 |

onko hinta/laatu suhde kohdallaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
2/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaiken kaikkiaan hyvä hinta/laatusuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ostin, en enää, jotkut tuotteet varmaan ihan hyviä. Hajusteita aika paljon.

Vierailija
4/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pilaa naamaas niillä!

Vierailija
5/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainoita jotka aiheuttaa ihan hirveästi finnejä. Olen kokeillut vaikka mitä merkkejä ja marketin halpiksia mutta Yves on ainoa joka ei todellakaan sovi mun hipiälle. Minua itseänikin kiinnostaisi tietää että mikä niissä tuon reaktion aiheuttaa.

Meikkejä ja vartalovoiteita joskus sieltä ostelen - vähemmän kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ennen esim. suihkusaippuoita (jotka on tosi ylihinnoiteltuja) ja niistä hajosi tosi usein korkit jne.

Vierailija
7/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä meikit.

Vierailija
8/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purnukat on täynnä pelkkiä täyteaineita, jotka hoitaa vain ihon pintakerrosta, ei toista kerrosta eli dermistä. Dermiksessä on mm. kollageenia, joka pitää ihon kimmoisana ja joustavana. Sama koskee kyllä muitakin markettimerkkejä. Mä luotan erääseen tiettyyn merkkiin, joka hoitaa myös sieltä, mihin ei itse näe :) Mutta jokaiselle suotakoon oma, vapaa valinta tämänkin asian suhteen ;)

Vierailija
9/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joissain vartalonhoitotuotteissa kuten suihkusaippuat tms.

kuorintavoiteet kans ok, sekä jalkatuotteet.

kosteusvoiteista en menis niin vannomaan, enkä kasvojen puhdistusaineist..

Vierailija
10/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on voiteetkin sopineet. Sellainen sarja kuin Serum Vegetal hoitaa minun 30+ vähän jo veltostunutta sekaihoa mainiosti. Olenkin tuon sarjan vakkarikäyttäjä nykyään. Minusta on parempaa kuin moni marketista ostettu ja toisaalta tosi kalliisiin merkkituotteisiin ei mulla ole varaa. Myös kuorintatuotteet ja naamiot jne on kivoja. Joskus käytin pitkään sellaisessa vaaleansinisessa kiinalaistyylisessä kolmiopullossa ollutta hajuvettä (joku ylangylang??? tms) mutta enää en ole sitä käyttänyt vaikka hyvän tuoksuista oli minusta. Meikit muuten ok mutta puuteria enkä meikkivoidetta sieltä tahdo ostaa, niistä en tykkää.

Vierailija
11/11 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma ihonhoitokonsultti joka " räätälöi" mulle sopivan ihonhoito-ohjelman aina esim. vuoden aikojen mukaan. Tuotteilla on lisäksi 100% tyytyväisyys takuu (jota tosin ei ole tarvinnut käyttää ;) )

Mulla oli tosi rasvainen ja nyppyinen iho, mutta tulokset alettuani läträämään MK:n kanssa näkyivät kuukaudessa! Aluksi iho hiukan kihelmöi ja näppylöityi aika pahasti, mut konsultti sanoi, että on normaalia, iho puhdistaa ittensä dermistä=verinahkaa myöden ja työntää kaiken kuonan ja lian pihalle! Ja totta, pari viikkoa ja iho rauhoittui ja muuttui ihan silminnähden. Sen jälkeen olen käyttänyt aamuin-illoin MK:n tuotteita. Sitäpaitsi ne on todella kohtuuhintaisia, oikein käytettyinä jokainen purkki kestää noin puoli vuotta. Mulla kesti vähän pidempäänkin! Käytän myös sarjan mikrohiontaa joka antaa välittömiä tuloksia. Ei tarvi enää käydä sitä tekemiässä kosmetologilla ja amksaa itteensä kipeeksi! Mutta juu, tulipa mainostettua mutta mielelläni mainostan ja seison ainakin tämän ko. merkin takana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä