Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en voi sietää mun kaverin lapsia!

Vierailija
20.08.2007 |

Kamalaa sanoa näin, mutta se on totta. Kitisevät, riehuvat, sotkevat, kerjääväät,käytöstavat ihan kadoksissa, mikään ei oo hyvä ikinä. Olis kiva nähdä ne joskus edes tyytyväisinä.

Mä en kestä niitä!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ainakin ne osaa käyttäytyä, ja niiden kanssa voi liikkua ihmistenilmoilla.

Vierailija
2/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvällä ystävälläni on aivan raivostuttavat kakarat. Varsinkin yksi heistä, en ole koskaan sietänyt häntä!(oli jo vauvana ärsyttävä kitisijä)

Yritän aina esittää kaverin lapsille hymyilevää ja iloista vaikka oikeasti mieleni tekisi antaa niille kurin palautetta.

Saavat aina tahtonsa läpi kitisemällä ja vinkumalla. Toki sitä samaa omatkin lapseni harrastavat, mutta pistän sille aika äkkiä stopin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
4/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen kaikista muiden lapsista samalla tavalla ja tiedän että ystäväni ajattelee myös näin.. Eikö se oma ole juuri oikealla tavalla käyttäytyvä ja naapurin kakarat ihan kauheita? Näinhän sen kuuluu olla! Olisihan se nyt kauheaa jos haluaisit antaa omat lapset naapurin lasten tilalle..!

Vierailija
5/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan turha nyt ruveta lässyttämään mitään, " oletpa hyvä kaveri-juttua" .

Kaverilla ei ole konetta, joten tiedän että hän ei täällä ole. Yritän myöskin peittää inhoni hänen lapsia kohtaan.

Ne oli meillä taas kylässä, lähti n. tunti sitten. Joten mä purkauduin nyt tänne, oli taas nimittäin sellaista menoa että. Ja en muuten ole ainoa joka ei pidä näistä lapsista.

Vierailija
6/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on paljon ystäviä ja heillä aivan ihania lapsia. vain tämän yhden ystäväni lapset on jotain aivan kamalaa!

Vierailija
7/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ainakin ajattelen kaikista muiden lapsista samalla tavalla ja tiedän että ystäväni ajattelee myös näin.. Eikö se oma ole juuri oikealla tavalla käyttäytyvä ja naapurin kakarat ihan kauheita? Näinhän sen kuuluu olla! Olisihan se nyt kauheaa jos haluaisit antaa omat lapset naapurin lasten tilalle..!

Minulla on myös ystävä, jonka lapset ovat todella ärsyttäviä. En halua niitä enää kyläilemään, enkä halua lapseni kanssa mennä sinne. Kiusaavat omaa lastani, niin henkisesti kuin fyysisestikin, sotkevat, riehuvat jne. Mutta minulla on myös ystävä, jolla on aivan ihana lapsi. Ollut meillä yökylässä ja minun lapseni myös heillä. Tulevat tosi hyvin toimeen ja leikkivät yhdessä ilman riehumista, tappelua tms.

Vierailija
8/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tutulla on kans aikasta hiton ärsyttävät kakarat. tosin kyllä se on hyvin pitkälle siitä kuinka niiden kakaroitten antaa olla ja elää.

Vierailija
9/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naapurit lähti ravarin pihalta kun me tultiin pihalle lasten kanssa

- loukkaavaa

- katselkoot nyt toisiaan...

Vierailija
10/10 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yksi ärsyttävä lapsi, hänellä on 4 lasta. tämä poika honottaa ja kimittää narisevasti kaiken aikaa, on 7- vuotias. muut lapset reippaita ja mukavia. olen kyllä aina mukava hänellekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän