Antaisitko miehesi ja siskosi nukkua samassa sängyssä?
Jos itse olisit poissa?
Kommentit (14)
...miksi ihmeessä he haluaisivat tai heidän pitäisi nukkua vierekkäin.
Tosin minulla ei ole siskoa. Mutta satun uskomaan ja tietämään, että vierekkäinkin voi vain nukkua. Ei kai ihminen mitenkään särki nukkumisesta mene, vaikka seinää ei olisi välissä.
kun oltiin miehen kanssa synnärillä. Ohjeistin miestä poislähtiessään, että nukkuvat siskoni kanssa meidän parisängyssä sen loppuyön, en jaksanut silloin ruveta miettimään, missä varapatjat.
Olivat nukkuneetkin, ja vähän aikaa sitten asia tuli jostain puheeksi äitini ja hänen ystävänsä kanssa, niin se paheksunnan määrä oli ihan hirveä.
No joo, myönnän että tilanne saattaa kuulostaa karmealta: vaimo synnärillä ja mies vaimonsa siskon kanssa samassa sängyssä, hävettää, kun otinkin asian puheeksi.
ap
Jos ketään teistä kolmesta ei häirinnyt, niin en ymmärrä mikä vainoharhaisuus sukulaisissasi on, jos tuosta kriisin kehittävät.
ajatellut, että olisi jotenkin sopimatonta. Yhtä suurta perhettä me kaikki olemme. No super iiiik mun mies ja useampi systeri on käyneet yhtä aikaa saunassa _alasti_.
kun itse lähdin viemään lasta polille. Olihan siellä sitä tehty, mies on ex ja siskollani on 2v 3kk poika, makselee meille molemmille. En ole kyllä puheväleissä vielä siskonikaan kanssa, mutsi toimii tulkkina.
voisin nukkua samassa sängyssä ilman sen kummempia takaa-ajatuksia. Eli tällä periaatteella voisin antaa mieheni nukkua siskoni kanssa jos minulla sisko olisi.
heidän pitäisi nukkua samassa sängyssä??