kuinka moni teistä voisi olla vuoden ilman karkkia?
itse olen nyt ollut 1,5vuotta ilman, ja olin semmoinen karkkirotta että tuohon kysymykseen olisin ollut ekana vastaamaan että en ikinä. Nyt se on totta, uskomatonta kyllä.
Kommentit (8)
Joka päivä taistelen vastaan huonolla menestyksellä=(
oli uusivuosi. Tavoite oli olla tammikuun ilman, ja sit kun se onnasi niin en raaskinut enää rikkoa lupaustani. Kunnon koettelemus oli silloin 20.2 kun käytiin ristilyllä Tukholmassa enkä mennyt taxfreekauppaan ollenkaan, vau. Silloin meinasi lipsua mut en ostanut mitään. Jätin keksit samana päivänä mut se ei ollut niin vaikeeta. Enää ei tee mielikään silleen, mut tietysti joskus kun miehellä on Maraboun levy olohuoneenpöydällä niin ajattelen et kyllä ois hyvää..... Puolessa vuodessa meni 6 kiloakin kaupan päälle. ap
en erityisemmin pidä karkeista, sillä vältän liivatetta/gelatiinia ja E120 väriainetta sisältäviä tuotteita.
Mutta ilman lakua ja suklaata en voisi elää, enkä muutamaa salmiakki karkkia silloin tällöin :)
Mutta en tunne tarvetta lopettaa karkin syöntiä.
mutta mulla kyllä toimii yleensä syömisissä se, että lopetan täysin, kun en kerran kohtuukäyttää osaa mitään muuta kuin alkoholia. Ja juuri nyt ' sinun kannustamanasi' aionkin yrittää jouluun saakka. Alkaa nyt!
Tekisi kyllä erittäin hyvää mutta minusta ei ole siihen.
Mun pisin karkkilakko (eli ei karkkia, sipsejä, suklaata) on neljä kuukautta, sitten en vaan nähnyt syytä jatkaa :) Mutta tosiaan söin jätskiä sinä aikana..
Miten ap pystyit lopettamaan?