Onko täällä bi-naisia paikalla? Kysymys.
Jos olisit ihastunut ystävääsi, jonka voisit aavistella olevan myöskin sinusta kiinnostunut, mutta joka on naimisissa, miten toimisit?
Kommentit (15)
Tosin en ole ollut naisen kanssa vielä,kun ei ole ollut tilaisuutta...
.. Kai se pitäisi jotenkin puheeksi ottaa.
Oletko siis ihastunut johonkuhun?
ap
ollaan vain niin läheisiä,ettei uskalla ottaa asiaa puheeksi,jos vaikka välit menee. Tiedän,että on hetero. 3
Mistä tiedät, että on hetero? Oletko kysynyt?
ap
mikä siinä on niin vaikeaa tajuta? Ei bisseys pettämiseen oikeuta
että voisi kiinnostaa.... mitäs sitten tekisit?
ap
on este tuo että on varattu. Vaikka ihan bi olenkin! ;)
Edelleen olis mulla ainakin periaate sama - varattu on varattu ja vaikka kuinka " nuolet sinkoilis" , niin kosketa ei, ennen kuin tai jos on vapaa! Eli aivan sama mikä olisi seksuaalinen suuntaus, niin sen pitäs olla aika selkeä juttu ihan kaikilla...
Vierailija:
Mutta entäpä jos tämä naimisissa oleva on antanut pientä vihiä,
että voisi kiinnostaa.... mitäs sitten tekisit?
ap
sitten olekaan pettämistä.. kun miehetkin tykkää kuulemma katella
Itse olen naimisissa ja bi... silloin tällöin tulee näitä ihastumisia ja joskus humalapäissään tullut tyttöjä pussailtuakin. Tuohon vedän kuitenkin rajan, en ole miestäni kenenkään vuoksi hylkäämässä.
Niin, ja pettämisestä, mies on antanut tuohon tyttöjen pussailuun luvan, kun menee puoliksi huumorilla ja tietää etten ole kenenkään naisen mukaan karkaamassa :)
Sinun tilanteeseesi en osaa sanoa muuta, kuin että ota asia puheeksi ystäväsi kanssa, vaikkapa silloin kun sinusta seuraavan kerran tuntuu siltä että ilmassa voisi olla jotain.
Sen naimisissa olevan vai? Mikä olisi sellainen sanaton vihje?
Sanookin aina mulle et on ihan ok juttu jos mua itseäni kiinnostaa ja olen itse samaa mieltä
hänhän on naimisissa. En halua mennä kenenkään väliin.