Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millä pois sairaalateipin liima sadetakista

20.08.2007 |

meillä kirppikseltä ostettu sadetakki, johon hinta laitettu sairaalateipillä kiinni.teipin sain irti,mutta kamala liimapinta jäi takkiin ja siihen tarttuu kaikki kiinni. on tosi vahva liima. olen kokeillut irti vaikka millä, mutta ei lähe :/ oisko kellään vinkkiä,millä lähtis?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyllä tai jollain muulla rasvalla?

Itse irrotan kaikista kattiloista jne. hintalaput ja muuta tarraavaset lappuset öljyllä. Kastelen tarran runsaalla öljyllä ja annan muhia... lopuksi liiman saa pyyhkäistyä pois vaikkapa tiskirätillä.

En tiedä irtoaako sadetakista, mutta kokeile.

Vierailija
2/3 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi lähteä tuolla öljyllä " liottamalla" kauan aikaa, vaikka yön yli. Lähtee hyvin ainakin jotkut tarrat/liimat.

Ja sitten olen saanut monenmoisia tahroja irti kun olen pyyhkinyt pumpulilla jossa runsaasti haavoihin tarkoitettua desinfiointiainetta. Ei ole ottanut värejä muovista ainakaan mun kokeilukerroilla, mutta kokeile varovasti aluksi, kunnes kovemmin hinkkaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä konsti sitkeille liimatahroille on siis pala ihan tavallista teippiä, sen liima " kerää" itseensä aika usein sen " toisen liiman" ja kun teipinpalaan ei enää tartu uutta liimaa, se pitää vaan vaihtaa uuteen palaseen. Toimii aika usein mm.sitkeiden hintalappujen, etikettiliimojen ym kohdalla.