Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**** Ellit vko 34 ****

20.08.2007 |

ajattelin nopeasti avata uuden viikon ja uuden pinon! Elikkä huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)

meillä on ollut kauhea hulina viikonloppu, perjantaina puntari 95,8 eli +200g :( en ymmärrä olen niin yrittänyt syödä kohtuudella! alavatsa ollut kipeä ja tissit että ne ensiviikonlopulle odotettavat menkat tekee varmaan tuloaan. olen ollut koko viime viikon hurjan väsynyt ja käyttänytkin kaiken ylimääräisen ajan nukkumiseen! mutta palailen illalla lisää töiden jälkeen!

tulkaahan kertoman viikonlopun kuulumiset:)

Susa kp. 25/ 28-31 yk.1

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oisin vaan niin mielelläni ollut viikonlopussa.. :/ Viikonloppu oli kyllä mukava, siksi se kai menikin niin nopeasti. Työmotivaatiota ei tällä hetkellä ole lainkaan, myytäisiinköhän sitä jossain?

PAARU, en mäkään vaatteita tahdo mistään löytää, siksi vaatekaappi onkin tällä hetkellä suorastaan dramaattinen.. nyt en löydä mistään edes t-paitoja, sellaisia, mistä tykkään. Yleensä ostelen Lindex, Kapphall, h&m, Lindexillä on yksi farkkumallisto, josta löydän aina housut, kun niitä tarvitsen.

TUITU, voi miten innoissani ottaisinkaan tuon pahanolon itseeni, tämän nykyisen pahan olon helpotusta kun ei kukaan tiedä, tuon tietää helpottavan sentään viimeistään 40viikon kuluttua.. :)

Hyvä kuulla, että voit huonosti, se pieni sisälläsi siis voi hyvin ja kasvaa.

NANNE, ei tuo 6kg tule tosiaankaan onnistumaan, hyvä, jos tippuu edes kilon tai kaksi, nyt tuntuu, että lähinnä nousu tulee tapahtumaan.. oon jotenkin niin turkasen saamaton nykyisin, mutta ruoka kyllä maistuu.. :( Ehkä tämäkin tästä, kunhan arki kunnolla koittaa ja aikaa alkaa järjetymään. Loman jälkeen on aina niin hukassa muutaman viikon..

SUSA, nuohan kuulostaa myös joltain ihan muulta, kuin menkkaoireelta.. :) bd

HAPSUn kuulumisia en muista nyt ollenkaan.. yksi ystäväni valmistui toissa keväänä kätilöksi ja sai myös töitä aika pian. Ja kovasti tykkää hommastaan. :)

( . ) Illalla iski pelko. En ole pitkään aikaan, sitten ensimmäisten yrityskiertojen, kokenut oloani näin raskautuneeksi. Myös sisäinen ääneni on raskauden kannalla. No, niinhän se oli viimeksikin, ja huonoin tuloksin.

Pelkään siis vuotoa. Pelkään, milloin se taas iskee ja lyö ja maahan. Pelkään, etten saa kasattua itseäni taas.

En tajua, miksi niin pelkään. En ole ennenkään pelännyt. Ehkä jollain tasolla tämä on nyt " lopunajan odotusta" , loppuuhan noihin menkkoihin omalla tavallaan tämä ajan jakso ja alkaa uusi, lääkäreillä varustettu, aika..

Aamulla heikkominäni iski. Kaapissa oli yksi testi ja pitihän siihen pissiä, jos vaikka sen ajan saisi perua, mutta ei tuon tuloksen perusteella kannata. :( Negahan se oli. Toki vielä toivoa on, mutta uskoa ei. No, päästäänhän tästä kuitenkin eteenpäin.

Tjaa, taitaa olla maanantaiahdistusta ilmassa..

Naanuli

Vierailija
2/28 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan viikonloppu! Esikoisen viikko sitten saama mpr-rokotus nosti sitten kolmeksi päiväksi kunnon kuumeen ja kiukkua riitti... Hohhoijaa, no nyt näytää jo paremmalta. Tuohon tuskaan se äitee sitten vetelikin taas irtokarkkia pussillisen (näin sitä syytetään jo lasta karkin syönnistä!!!)... No, jos tuossa esikoisen kuumeessa jotain hyötyä oli, niin veteli yli kolmen tunnin päikkärit noina päivinä, no tosin yöt olikin sitten mitä oli...

Hapsu: Juu, yksi lapsi meillä on, tämän palstan nimikko tyttö =) Niin ja ikää 1v4kk... Näin se aika menee... Nyyh...

Paaru: On siitä tainnut olla puhetta, että käsityöläinen siis olen, mutta tarkempaa en kerro =) Kun et sinäkään =D

Tuitu: Tuota pahoinvointia minä en kaipaa yhtään, itse oksensin esikoisesta 14. viikolle asti... Seitsemän viikon oksentelu vei kyllä kiloja hyvinkin tehokkaasti. Sitten jossain puolessa välissä raskautta se alko uudelleen hetkeks... Päivässä kun saatto oksentaa 9 kertaa työpäivän aikana, niin hiphei... Julkisilla paikoilla imeskelin koko ajan jotain pastillia, jottei olis oksettanut niin kamalasti, kiva oli työmatkoilla ojan pohjilla kykkiä ja laatata...

Naanuli: Siellähän alkaa olla jännät päivät meneillään. Ikävä, että testi näytti negaa! Keskiviikkonakos teillä se lääkäriaika oli?

Noniin, me lähdetään ulos, palaillaan puolilta päivin!

Nanne kp 13/30 yk 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh vihdoin kotona! Töissä hurahtikin taas 11h. :/ siis koko hemmetin päivä!

Naanuli: nyt häntä pystyy peli ei ole vielä lähellekään pelattu! onhan kaikki mahdollista ennen sitä lekuria:) ajattele miten hieno fiilis on soittaa etteä kiitos, muttemme tarvitsekaan teidän palveluita! :D mikäs kp sulla on nyt menossa?!

Nanne: todella ikävää tuo esikon kuume, mutta luulen että olet irtokarkkisi ansainnut! :)

missä muut? ANESSA? et ole mitään käynyt kertomassa sinun ja masun voinnista :)

juu meillä oli yhdet häät lauantaina ja siinähän hurahti koko päivä ja puoli yötä:) ja sunnuntaina siivosin koko päivän... tai iltapäivän. mulla on siis ollut viime viikosta hirveet pääkivut, tissit helkkarin kipeet ja mahassa outo turvotus ja juiliminen, ei varsinaista kipua! siispä varmaan täti tulossa viikonloppuna tai niihin aikoihin pitäisi tulla. vaikka salaa toivonkin että olisi heti onnistunut. tosin meidän seksi elämä on ollut aika kuollutta... olisi vaan niin kiva ollut saada kevät vauva.l kun en oikein osaa laskea mutta luulen että alkaa mennä seuraavilla kieroilla jo kesän puolelle?! että tämän kummempaa ei täällä.

Vierailija
4/28 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä anteeksi kovasti etten ole käynyt palstailemassa, mutta kun kotona ei ole sitä omaa tietokonetta, niin joskus (lue->yleensä) sitä on niin väsynyt töiden jälkeen, ettei jaksa jäädä kirjoittelemaan. Nyt yritän vähän kirjoitella kuulumisia.

Ensiksikin kiitoksia kaikille ihanille Elleille onnitteluista. Lämmittivät kovasti mieltä, kuten myös tämä pikkuinen masussa (jos siellä sellainen on). Huonovointisuus, tissien arkuus, huimailu, väsymys, vihlonta alavatsassa yms. puhuisi kyllä kovasti raskauden puolesta.

Huomenna mennään alkuraskauden ultraan. Jännittää ihan hirveesti, kun tää kaikki on niin uutta mulle ja meille. Kahden viikon päästä mul on eka neuvola ja kuukauden päästä eka lääkäri. Aika menee vaan niin hitaasti ja mä en jotenki vaan uskalla vielä uskoa, että mä saisin oman nyyttini. Nyt mennään siis 8.viikolla. Tarkalleen 7+3 on nyt viikkoja. Toivottavasti se sydän sykkii huomenna ultrassa... Mä en kyllä tiedä miten mä kestän jollei syki...plaah... Miksi ajattelen aina pahinta.

No mutta, pakko jatkaa töitä, että pääsee kotiin...Nukkumaan tahtoo kovasti...ihan vaan pienen pienet päikkärit

Palaillaan...Yritän tulla kertomaan ultrasta jossain vaiheessa viikkoa...

-Anessa -onnellinen ainakin vielä...-

Vierailija
5/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anessa: kiva kun kävit ´kertomassa kuulumisianne :) ihan varmasti kaikki on hyvin ja tulee menemään hyvin:) yritä nyt tulla kertomaan miten se alkuraskauden ultra meni?

huhuu... missäs muut on ?! onko jo syksy ja arkiset kiireet vieneet mennessään?

täällä ei mitään maatamulistavaa. huomaan vain koko ajan salaa toivovani että se täti ei tulisi.....vaikka sanoin itselleni että ei mulla niin hyvää tuuria käy että ekasta kierrosta niin kävisi...

susa -> huh, kp 27/ 28-31 !!!! iik niin lähellä jo! viimeksi meni se 31 päivää

Vierailija
6/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anessa: Kiva kun poikkesit, muistan itse kuinka paljon sitä jännitti tuota alkuraskauden ultraa, että onko kaikki hyvin! Toivotaan, että syke löytyy ja vielä oikeasta paikasta!

Susa: siellähän alkaa olemaan jännät päivät meneillään =) Toivotaan kovasti, että ne menkat jäisi tulematta!

Me käytiin tänään perhekahvilassa, oli eka kerta näin kesän jäljiltä... Tyttö tietty nukahti rattaisiin kun käveltiin kotiin ja nyt tuolla sitten ukkostaa... Netistä vielä luin, että pk seudulla on hirveä ukonilma ja ihmisiä kehotetaan pysymään sisällä, liekö sitten kohta tulossa tänne... Hui! Joten kovasti pohdin pitäskö neiti hakee sisälle, no siihenhän se herää kuitenkin kun siirtää... Ja se sitten niistä unista...

Tänne ei mitään kummallista...

Nanne kp 15/30 yk 4

Vierailija
7/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan.

Pikaisesti vain käyn ilmoittamassa, etten ole unohtanut Ellejä vaan olen töissätöissätöissätöissätöissätöissätöissätöissä. Yritän illalla ehtiä koneelle enemmän, että voisi ihan asioihin paneutua, mutta saas nähdä jääkö haaveeksi.. :(

Napasessa ei uutta. Paitsi että kun ovista viikonlopulle odotan, niin arvatkaa onko mies pe-aamusta su-iltaan reissussa. Niisk. Se sitten tästäkin kuukaudesta. Tai ehkä mä ovuloin vasta sunnuntaina... Toivossa on hyvä elää.. :)

- Paaru

Vierailija
8/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanne: yllättikö sade ja ukkonen? oli varmaan kiva käydä siellä perhekahvilassa, etkö sä sitä kovasti jo odotellutkin?

Paaru: kiva että kävit moikkaamassa:)

olen tänään ollut pelon, ilon ja jännityksen sekaisissa tunnelmissa. kun tajusin että kierto lähenee loppua. hui... :) olen myös pyöritellyt noita r-testejä että kauanko maltan odottaa... huomenna kp. 28 ja kp 31 on sunnuntaina....

Vierailija
9/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja....kaikki näytti kuulemma oikein hienolta. Syke oli oikein hieno ja selvä. Voi että piristi mieltä. Miehen kummisedän vaimo ultrasi mua, joten oli niin kivaa kun sai katsoa kauan sitä olematonta sykkivää möykkyä ;) Sain vielä neljä kuvaa mukaan, mikä on jotenkin niin ihmeellistä ja jännää kun kerran ensikertalainen olen. Muuten ei mitään uutta meillä...ihunaa on.

Toivottavasti te rakkaat tuutte pika pikaa mun ja Tuitun leiriin.

-Anessa rv7+4

Vierailija
10/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

arki on tosiaan syönyt ainakin minut. opinnoissa menee aamusta iltaan ja sitten odottaa kotityöt, pari kertaa olen ehtinyt vilkaisemaan mitä tänne kuuluu mutta silloinkin on mies hiillostanut selän takana niin en ole viitsinyt enkä oikein ehtinyt kirjoitella.

huomenna on hedelmöityksen tentti, ja siihen onkin sitten luettu, saas nähdä miten menee....

se ukonilma oli tosiaan täällä pk-seudulla aika kauhea, pyöri päänpäällä yli pari tuntia ja ulkona oli sysipimeää...

meidän napaan kuuluu yksi nega r-testi. joka oli kyllä helpotus. menkat jäi tosiaan noin päivään ja silloinkin erittäin niukkana ja takana kummitteli yksi unohtunut pilleri, ja sitten alkoi mahaa juilia ja sitä on jatkunut noin viikon. niin oli pakko testata ja nega oli ihan hyvä tulos kun ei mies sitä vauvaa vielä halua.

eilen oli hääpäivä, huimat kolme vuotta täyttyi ja ilokseni mies muisti minua kukilla vaikka muuten ei oikein kerettykään juhlia, sain yhden ruusun joka kesästä ja joka talvesta. ja kyllä lämmitti sydäntä...ja kyllä se ketku tunnollisesti muisti kumin illalla =P ei edes hääpäivän huumassa unohtunut...

tulkaas kaikki lääkärissä käyneet kertomaan mitä sanottiin, eikös naanuli ainakin käynyt tänään? ja taisi olla joku muukin.....(anteeksi nyt pääs nimimerkki unohtumaan)???

Vierailija
11/28 |
22.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anessahan se oli joka meni ultraan....

onnea pienistä sydämen lyönneistä, nauti joka hetkestä =) ihana kuulla kun jollekin on vauva tulossa...tulisipa meillekin, kun nyt joskus tuo mies myöntyy...

Vierailija
12/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies siitä myöntyy. Niiden tarvii vaan aina olla itse aloitteen tekijöitä, mokomat. Kiitoksia onnitteluista. Tuntuu kyllä vaan niin utopistiselta. ;)

Vierailija
13/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anessa: ihanaa että kaikki oli hyvin...voi, oli varmaan niin ikimuistoinen kokemus:)

hmm... en sitten malttanut odottaa vaan pitihän se mennä ruikkimaan siihen tikkuun aamulla...ja tottakai se oli nega. vaikka kuinka sanoin itselleni että vasta eka kierros menossa ja sängyn natisuttelukin on ollut aika heikkoa, mutta silti kurja fiilis tuli... :( ajattelin etten vielä viitsi miehelle sanoa kun ei edes nähdä kun vasta perjantai iltana.

susa kp 28/28-31

Vierailija
14/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään on pakko lähteä töistä jo vähän kolmen jälkeen. Mut he****i sentään! Eilen olin täällä 12 h ja vajaan 12h kuluttua poislähdöstä tulin taas takaisin! En oo katkera en, mutta kyllähän tuota kotonakin voisi muutakin tehdä kuin vain käydä nukkumassa. *är ja mur* Että näin mainioissa fiiliksissä täällä on työpäivä aloitettu. Puoltoista tuntia töissä ja jo kasvaa se kuuluisa tiedätte kyllä mikä otsassa.

Anessalla oli paljon ihanampia uutisia. :) Onnittelut sykkeestä ja kuvista ja kaikesta. Voi vitsit teillä eletään ihanaa aikaa! :) Oletteko kertoneet jo suvulle/tuttaville?. Tai siis, kun oli tuttu ultraaja, niin oletteko pyytäneet häntä olemaan asiasta vielä vaitonainen? Ihanaa ihanaa ihanaa! Minäkin haluan!

Susalle pahoittelut negasta. Hitto vie se kirpasee, vaikka yrittäisikin hokea itselleen että eihän se nyt ole mahdollista. Toivonkipinä on uskomattoman sinnikäs. Mut ehkä se vielä siitä. Eihän se välttämättä vielä näkyisikään. *herättelee taas toiveita, sori*

Hapsulle jälkionnittelut hääpäivän johdosta! Kyllä sulla on sinnikäs mies niiden kumien kanssa! Mutta olen Anessan kanssa samaa mieltä. Miehelle on annettava aikaa, antaa hänen itsensä keksiä asia " omana ideanaan" . :)

Naanuli!!! Tuus kertomaan lääkäristä!!! Mitä tapahtui???? Alkoiko jo menkat? Mikä tilanne? Mä niin tunnen nuo sinun tuskat mitä kirjoitit, ahdistukset, pettymykset ja taas kerran kävi näin -fiiliksen. Voi itkujen itku. Haleja. Toivottavasti lääkäri sai mielen paremmaksi. Vai tarvittiikon sitä edes???? :)

Tuitulle terkkuja pahoinvoinnin keskelle! Oon silti kateellinen sun olosta.. :) Mites töissä sujuu? Jaksatko hyvin vaikka oletkin huonovointinen? Kohtahan sulla alkaa raskauden ihana keskimmäinen kolmannes. Ovat antaneet minulle kertoa, että se olisi osalle naisista oikeaa hehkumisen aikaa.. :) Ehkä sullekin käy niin. :) Minähän en noista oloista mitään tiedä. Joko muutto painaa päälle?

Nanne oli palannut perhekahvila-arkeen. Toivottavasti tosiaan vältyitte ukkoselta. Mä olin ihan sen ytimessä eilen. Oli kyllä aivan käsittämätöntä, kun todella tuntui että taivaat halkeaa. MIELETÖN jylinä ja räsähtely. Salamoi ja jyrisi tismalleen samaan aikaan eli oli ihan kohdalla ukkonen. Huh! Huima kokemus!! En enää ihmettele sitä, miten ennen aikaan ukkosta Jumalana pidettiin.

Tänne ei kuulu mitään uutta ja ihmeellistä. Kuten eilen kerroin, mies on poissa viikonlopun, joten taitaa jäädä o käyttämättä. Hädin tuskin ehditään enää nähdä ennen sitäkään, kun menee työt niin kivasti ristiin. Ja eilen jo limailin? Että meniköhän se jo nyt? Häh? En tiedä. Enkä ala tikkuilemaan. Pitäs yrittää vaan sitä painoa pudottaa. Kaikki koko ajan hokee, miten se auttaa raskautumisessa. Pienikin pudotus. Pakko olis. Miten voin olla näin huono, etten edes tällaisen asian eteen voi jättää suklaita kauppaan?? *liikaa töitä, niin alkaa ahdistus* Tai sitten tämä on taas hukatun mahdollisuuden tuomaa tuskaa. Ankeaa. Nukuttaisikin. Jeps. Töihin taas, niin ei tekemättömät työt enää paina.

- Paaru 12/28-29

Vierailija
15/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: En ole jaksanut töissä, tänä aamuna päätin että lepään ainakin tämän päivän kotona, ja huolimatta 9 tunnin yöunista nukuin juuri 3 h päikkärit :( Eli väsymys ehkä pahimmillaan juuri nyt, eli tosiaan odotellaan sitä " hehkeää" oloa.. Tänään neuvola+lääkäri, täytyy siellä jutella tästä.. Lisäksi olen tässä pohtinut, että voiko supistella jo nyt, kun ajoittain tulee sellaista kiristävää tunnetta tuonne alavatsaan, siis tulee aika yllättäen, ja ei tee varsinaisesti kipeää mutta tuntee ihan selvästi.. ? Ei tunnu kasvukivuiltakaan..

Mutta palaan kommentoimaan nla:n jälkeen, mieskin töissä niin on aikaa :)

Tuitu rv 12+1 neuvolan mukaan..

Vierailija
16/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paaru: Ollaan kerrottu kyllä vanhemmille. Sen lisäksi miehen veljen perheelle ja parille ystävälle. Niin ja ultraaja sekä mieheni kummisetä tietävät nyt myös, joten alkaa jo huolestuttaa että liian moni tietää, mutta toivotaan että kaikki menee hyvin, ettei sitten tarvitse kertoa ikäviä uutisia. Ollaan vaan niin innoissaan, että ei meinaa saada suuta pysymään kiinni. Toivottavasti ei käy huonosti...mutta elämää kai sekin on.

Paha olo on ja juilii...väsymystäkin ehkä hieman enemmän.

Tuitu: Koita jaksaa väsymyksen kanssa. Täytyy vaan nukkua niin paljon kuin voi. Ei kai siihen muuta lääkettä ole. Kai se sulla sitten lähiviikkoina jo helpottaa. Mulla kai vasta edessä....hmmp....

Vierailija
17/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin pikaiseen käymään kotosalla ennenkuin lähen takas vielä ilta/yövuoroon töihin .

Paaru:juu minä tiedän tuon tunteen kun töitä olisi vaikka muille jakaa, ja kotona käydään vain suihkussa ja nukkumassa....juuri sitä myös minulla. se on pidemmän päälle aika kuluttavaa:( juu kiitos vaan toiveiden herätyksestä :) vaan ehkä se tosiaan ei vielä näy?! en tiedä kun ekaa kertaa asialla. :(

Hapsu: mitenkäs se sinun hedelmällisyys tentti? ainakin aihe vaikutti juuri sinun kiinnostukselle sopivalta:)

Naanuli: tulehan kertomaan mitä lääkäri sanoi? ja mikä on fiilis muutenkin, kun aikas iso asia sekin! voima hali sinulle tai teille:)

anessa: olen itsekin miettinyt että en varmaan pysty olla kertomatta jos joskus plussa tulee! tai nyt jo olen klertonut muutamille että yritysträ on :)

juu, toisaalta ihan hyvä että on töitä niin ei kerkiä ajatella niin hirveesti. vieläkin vähän pahamieli siitä negasta. vaikka paaruhan se kertoi ettei se ehkä vielä plussana näy?! kun en oikein tiedä tuota kiertoakaan pillereiden lopettamisen jälkeen menkat tuli 31. päivän kohdalla...ja nyt sitten niitä toisia odotetaan

susa kp: 28/ 28-31

Vierailija
18/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis neuvolakuulumisia tosiaan piti kirjoittaa mutta karkasi :)

Lääkärissä nyt siis käyty ja syke löytyi helposti ja kuului hyvin :D Oli huimat 170 lukema, mutta siis käsittääkseni ihan ok näillä viikoilla. Huomenna se nt-ultra, ihanaa! Kyllä jännitääkin, mutta on sitä odotettukin..

Paaruhan paiskii töitä nyt ihan liikaa, eihän tollanen käy päinsä jos meinaa raskautua, ei tollainen stressi ole hyväksi silloin ;) Samaa koskee myös Susaa! Rentoutua sitä pitäisi (niinkun minä lomalla kesäkuussa ;).. No, se siitä neuvomisesta.

Hapsumurulle onnittelut täältäkin hääpäivän johdosta, aina mukavia tuollaiset merkkipäivät. Ja jospa se mies siitä pehmenisi, toivotaan ainakin.

Anessa: tiedän, että on vaikea olla hiljaa, mieli tekisi julistaa sitä kaikille ja taas toisaalta pelottaa että tuoko se sitten huonoa onnea, ja tapahtuukin jotain.. Vaikka ihan hölmöähän se on, tuskin sillä on mitään merkitystä kelle kertoo ja miten raskaus sujuu.. Mutta taikausko on taikauskoa.. Ja tietysti se fakta että suurin osa keskenmenoista tapahtuu juuri ennen tuota rv 12:sta.

Nanne oli taas muistaakseni reippaillut, mä oon niin kade tosta sun energiastas..

Naanuli huhuu? Tulepa tosiaan kertomaan niitä lääkärikuulumisia tännekin suuntaan, jookos?

Tuitu

Vierailija
19/28 |
23.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas havahduin siihen että yksi päivä hujahti ohitse. tentti oli ja meni, luulen että ihan ok, kuukauden päästä kuulen sitten " tuloksen" . melkein kun vauvan teko sitäkin joutuu aina kuukauden jännäämään =P

minulla itselläni vähän vauvakuume laskee, tai no, ei se laske mutta kuitenkin mielessä välillä käy että jos sittenkin vain veisi opinnot kerrasta loppuun asti, sillä vauva aiheuttaa ainakin yhden lukukauden tauon. tosin ihana olisi tauon syy...

samalla kuitenkin huomaan ärsyyntyväni kun välillä heitän lauseen aiheesta ilmaan ja mies ei ikinä tartu niihin, ei kommentoi millään lailla.... jotenkin olisi kiva edes yhdessä suunnitella sitä " sitten joskus" tapahtuvaa.

mulla tällä viikolla taas painon kanssa laskusuhdanne, kävin lunttaamassa jo tänään aamulla, mutta katsotaan sitä sitten huomenna ihan virallisena puntaripäivänä mihin suuntaan menee ja missä kohtaa on menossa.

maha on pinkeä kun pulla, oireiden mukaan pitäisi menkkojen alkaa, mutta jos pysyvät normaalikierrossa niin menee vielä melkein kolme viikkoa...saas nähdä mitä oikkuja keksivät nyt pillerittöminä, vaikka ovat ennenkin olleet luomuna hyvinkin säännölliset (jopa tunnin tarkkuudella). nyt kuitenkin toivoisin sitä epäsäännöllisyyttä, ei oikein huvittaisi vajaata kolmea viikkoa kulkea näin kireän mahan kanssa, näin ihan ilman syytä...

palaillaan taas huomenna, nyt jäi kommentointi aika omaan napaan....

ja sitä naanulia minäkin huhuilen, huolihan sitä tulee kun ei uutisia kuule lääkärireissusta, eikai mitään ikävää sanottu...???

Vierailija
20/28 |
24.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puntarihuomenta....laskusuhdanteessa ollaan, kuten sanoinkin. 90.1kg vielä oli sitkeästi yli 90 mutta toivottavasti ensi viikolla on toisin...vielä olisi 5kg tavoitteeseen, enpä tuon toteutumisesta tiedä mutta ainakin ollaan oikeassa suunnassa.

tänään on " vapaapäivä" ...eli ei lähiopiskelua, mutta tämä meneekin sitten asioilla, kun pitää kelassa, kirjastossa yms. paikoissa juosta. sunnuntaina on tulevan kummipoikani kastejuhlat joten sinnekin tilattua lahjaa pitäisi noutaa yms... ja tietenkin on ne iki-ihanat kotityöt ja ensiviikolle valmiiksi tehtävät oppimistehtävät.

että ohjelmaa riittää. tuo opiskelun aloitus taas kesän jälkeen ottaa aika koville, ennen kymmentä on jo valmis sänkyyn ja päänsärkyä on ollut kaikkina muina iltoina tällä viikolla paitsi eilen, ja eilen nukkumaan mentyäni en tajunnut mitään kun oli palohälytin ruvennut piippaamaan, mies oli hereillä ja tarkasti kyllä mistä johtui, kertoi minunkin havahtuneen mutta itselläni ei ole mitään mielikuvaa asiasta...

mitäs muille??

-hapsu- kp 11/??