Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon matkustaneet!

Vierailija
19.08.2007 |

Millaista on asua huoneistossa? Mitä tarkoittaa/millainen on studio?

Haluaisin asua edullisesti mutta onko ihan kamalaa?

Millainen on bed&breakfast majoitus?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Millaista on asua huoneistossa? Eli näissä hotelleissa, joissa on keittiö? Kunhan varustelu hyvä niin tosi hyvä vaihtoehto. Voi laittaa itse ruuat, säästää. Pitää vaan olla tiukka hotellin kanssa, että jos esim. ei lusikoita niin tuovat niitä.

Mitä tarkoittaa/millainen on studio? Yksiö yleensä

Haluaisin asua edullisesti mutta onko ihan kamalaa? No ei ole kamalaa kunhan ei ihan hirveä läävä... Eli paikkoijen taso voi vaihdella tosi paljon.

Millainen on bed&breakfast majoitus? Yleensä aika vaatimaton, eli saat sängyn ja aamupalan. Silti mitä itse olen ollut niin suurin osa siistejä ja hyviä paikkoja budjettimatkalaiselle.

Minne olet menossa?

Vierailija
2/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Studio on yleensä pieni asunto, eli käytännössä tarkoittaa " yksiötä" , usein niin että keittiö on huoneen yhdessä nurkassa jne. yksiössä taas monesti keittiö on erillinen huone, ja siihen huoneeseen mahtuu sohvat ymv. sängyn lisäksi. Yleensä netissä on hyvät kuvat huoneistoista, kannattaa katsella niitä ja vertailla!:)

Huoneistojen etuja;

-Niissä voi valmistaa itse ruokaa (sivuilla lukenee varustelutaso, mutta yleensä mikrot, kahvinkeittimet, hellat jne. jne. löytyvät kaikista.)

-Ne ovat isompia kun hotellihuoneet

-Ne ovat edullisia, varsinkin mitä isommalla porukalla vuokraa (Esim. kaksi perhettä joissa lapsia, mielummin 100 neliön huoneisto useine makuuhuoneineen kun muutama ahdas hotellihuone)

-Niissä on oma rauha, ja hyvällä tuurilla tutustuu samassa talossa asuviin paikallisiin joilta voi saada hyviä nähtävyys/tapahtuma

vinkkejä:)

" Miinuksina" ;

-Ei ole aamupalaa vert. hotelli. Mutta toisaalta äkkiäkös sen keittiössä valmistaa...

Itse suosittelen vilpittömästi huoneistoja!=)

(Niin, aparment=huoneisto)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona tai Madrid. Vanhemmat + lapsi 7v.

Ap

Vierailija
4/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

one-room aparmentissa on aina yksi makuuhuone, studiossa kaikki tosiaan voi olla samassa tilassa (ei toki vessa/suihku;)

Ja B&B majoitus on sitä, että asutaan jonkun asunnossa, yhdessä huoneessa, eli saadaa " peti&aamiainen" . Usein edullista, mutta toisaalta joutuu olemaan " toisten nurkissa" . Joillekkin sopii, toisille ei. Ihan ok vaihtoehto pariksi yöksi, mutta en pidemmäksi aikaa menisi...

Vierailija
6/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa en ole aparmenteissa ollut, mutta muissa maissa kyllä. Ja ne ovat pääsääntöisesti erittäin siistejä ja todella mukavia:)

(Eli kaunis sisustus, hyvä sijainti, voi valita sellaisen jossa parveke missä nauttia aamiainen jne. joissakin jopa uima-altaat;)

Kannattaa tosiaan vertailla hintoja netissä, sillä vaihtoehtoja löytyy:) Ja valita sellainen mikä miellyttää eniten itseä:)

Vierailija
7/9 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rauha olisi luxusta! Ihmetyttää vai että onkohan sitten naapurissa möykkäävä nuorisojoukko? :)

Mies haluaisi ehdottomasti hotellihuoneen mutta minä viihtyisin paremmin isommassa kämpässä,ja jäisi enemmän rahaa elämiseenkin.

Mies on keksinyt että kaikki huoneistot ovat paskaisia ja että tavarat varastetaan heti kun lähdetään ulos. Täytyy vielä suostutella vähän..

Vierailija
8/9 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin kaikkiin niihin missä me olemme olleet, on kuljettu LUKOSSA olevan portin/oven kautta, eli huoneisto on ollut sisäpihalla tmv.

Yleensä noita huoneistoja markkinoidaan netti sivujen kautta, missä on monien eri omistajien huoneistoja. Näillä sivuilla on yleensä mahdollisuus antaa palautetta huoneistosta, eli siinä majailleet voivat kirjoittaa oliko huoneisto ok (tyyliin sivustot joissa voi antaa mielipiteensä hotelleista). Eli lukekaa asiakkaiden palautteita netistä:)

Suomalaisilla on kumma käsitys, että muualla maailmassa ollaan epärehellisiä, mutta ihan yhtä turvallista on (ainakin Euroopassa!) asua huoneistoissa mitä Suomalaisten kaupunkien keskustoissa:)

Vierailija
9/9 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava yritys ja hyvät asunnot (hyvät tuotekuvaukset sivuilla). Erittäin hyvä palvelu.

http: //www. friendlyrentals. com/en/barcelona/accommodation-1. htm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi