Minulla on näkijän lahjoja. Vai onko? Kysy niin yritän auttaa.
Kommentit (32)
Onko minulla joku sairaus joka vaatii hoitoa vai olenko vain luulosairas? Vai masentunut?
tuleeko meille vielä joskus lapsia? Kestääkö terveys?
Vierailija:
hmm. menee, mutta pienten
1. Naimisissa/ naimaton
2. Onko edes miestä?
3. Lapsia?
4. Olenko töissä vai lomalla?
5. Minne menen huomenna klo 8.30?
Pitkä, vaaleahko mies ruskeilla silmillä. Lähempänä kuin luuletkaan...
että jo pidempään jatkunut pahaolo ja riitely miehen kanssa on vähentynyt/loppumassa. Aihe on aina ollut sama, ollaan käyty monesti lähellä eroa sen saman takia. Näitä parempia kausia on välillä ollut aiemminkin, ja sitten olen taas painunut alas ja riidat alkaa uudestaan. Nyt siis vaan tuntuu paremmalta kuin vuosiin, että saatan ehkä vihdoin alkaa unohtaa. Näetkö/tunnetko minulle mitään tuohon unohduksen/hyväksymisen kohtaan?
kiitos
Saammeko piakkoin kolmannen lapsen? Kova vauvakuume, mutta nämä rahahuolet estää..
Miten viihdyn syyskuussa alkavassa työssäni?
Saammeko vielä lapsen?
Ja kauanko siihen menee?
Vierailija:
1. Naimisissa/ naimaton
2. Onko edes miestä?
3. Lapsia?
4. Olenko töissä vai lomalla?
5. Minne menen huomenna klo 8.30?
Ei ne tuollaisia näe, vaan tulee joitain vahvoja tuntemuksia ihmisistä ja heidän kohtaloistaan.
" näkijä itsekin"
tärkeitä papereita sisältävä ns. kodinkansio, ruskea väriltään? Kooltaan A4 ja monilokeroinen. Entä koiran paperit? Mihin hukkasin ne?
T. Hukkaaja
Vierailija:
että jo pidempään jatkunut pahaolo ja riitely miehen kanssa on vähentynyt/loppumassa. Aihe on aina ollut sama, ollaan käyty monesti lähellä eroa sen saman takia. Näitä parempia kausia on välillä ollut aiemminkin, ja sitten olen taas painunut alas ja riidat alkaa uudestaan. Nyt siis vaan tuntuu paremmalta kuin vuosiin, että saatan ehkä vihdoin alkaa unohtaa. Näetkö/tunnetko minulle mitään tuohon unohduksen/hyväksymisen kohtaan?kiitos
Vierailija:
tärkeitä papereita sisältävä ns. kodinkansio, ruskea väriltään? Kooltaan A4 ja monilokeroinen. Entä koiran paperit? Mihin hukkasin ne?
T. Hukkaaja
siis ex ja minä olemme edelleen salasuhteessa, molemmilla uudet ihmiset jo. liittomme oli suurta rakkautta ja myrskyä. nyt molemmat kuitenkin kaipaa toista. kun hän tulee lastamme katsomaan, on suuret tunteet mukana. olemmeko vielä yhdessä?
Vierailija:
Hei, kerrotko minulle ja perheellemme lähitulevaisuuden näkymiä? Kiitos! t. A
mutta jos et selvästi näe/tunne voino/kykenenkö unohtamaan, täytyy minun vain jäädä odottelemaan josko se olisi mahdollista. Tarkoititko ehkä että suhteen aikana nuo meidän riita-asiat nousevat jokatapauksessa vielä esiin...Näetkö kuinka vakavin seurauksin? Huolestuttaa siis todella, että mitä seurauksia voi olla jos en kykenekään unohtamaan tai siis hyväksymään tapahtunutta :(
Toivon että opin olemaan asian kanssa, kärsitty on puolin ja toisin jo liikaa.
Kiitos vastauksestasi
Vierailija:
Vierailija:
että jo pidempään jatkunut pahaolo ja riitely miehen kanssa on vähentynyt/loppumassa. Aihe on aina ollut sama, ollaan käyty monesti lähellä eroa sen saman takia. Näitä parempia kausia on välillä ollut aiemminkin, ja sitten olen taas painunut alas ja riidat alkaa uudestaan. Nyt siis vaan tuntuu paremmalta kuin vuosiin, että saatan ehkä vihdoin alkaa unohtaa. Näetkö/tunnetko minulle mitään tuohon unohduksen/hyväksymisen kohtaan?kiitos
Mitä näkyy minun perheeseen.
Miehellä kova hinku hakea uutta työtä, mutta vanha pidättelee vielä tiukassa otteessa.
Entä näkyykö meille lomaa?
Mitä näet mieheni työrintamalla?
Onko meille näköpiirissä lasta/lapsia?
Näetkö minulle uusia ystävyyssuhteita?
T:J
Keskustele läheistesi kanssa.
Vierailija:
Onko minulla joku sairaus joka vaatii hoitoa vai olenko vain luulosairas? Vai masentunut?
Ja kauanko siihen menee?