Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateelliset jaksaa valittaa opettajien lomista!

Vierailija
19.08.2007 |

Totta kai opettajat vaativat lisää palkkaa, olisihan se kumma jos ei osattaisi pitää itsemme puolta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kun voi pyytää esimieheltään kaksi kuukatta palkatonta lomaa, niin saa lomailla ihan samoilla ehdoilla kuin opettajatkin. Ei tartte sitten kadehtia.

Vierailija
2/2 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa kun viidesosa opettajista ja kolmasosa pääkaupunkiseudun pätevistä aineenopettajista vaihtaa alaa muutaman työvuoden jälkeen. Eipä näköjään pelkkä kesäloma riittää motivoimaan. Kokeilkoon opettajan työtä ken niin kadehtii. Ja vanha totuushan on, että " kateus on ansaittava" ja että " ihmiset kadehtivat niitä ihmisiä, joiden asemassa eivät itse haluaisi olla" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi