Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Yllätysvauva" pian synnytyksen jälkeen

19.08.2007 |

..Kuulin tänään puistossa erään äidin kertovan uudesta " yllätysraskaudestaan" , joka oli saanut alkunsa jo 2kk synnytyksen jälkeen. Voiko näin pian todella tulla uudestaan raskaaksi?

Tiedän, että asia on käytännössä mahdollista, mutta kuinka yleistä tällainen on? Onko muita, joille on tullut " yllätyksiä" pian edellisen synnytyksen jälkeen? Onko olemassa jonkinlaista suositusta siitä, koska on terveydellisiä syitä ajatellen suotavaa tulla uudelleen raskaaksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain tammikuussa pienokaisemme ja jo huhtikuussa sain tietää olevani taas raskaana.se ei kuitenkaan sujunyt hyvin joten päädyttiin keskeystykseen...mutta on mahdollista...

Vierailija
2/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin ottamaan meidän kakkosta,kun esikoinen oli n.3kk...neideille tuli sitten ikäeroa vajaa 13kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojilla ikäeroa 1 vuosi ja 4 päivää :) Ja laitoksella samaan aikaan oli silloin äiti jonka edellinen lapsi oli syntynyt saman vuoden tammikuussa, kun siis joulukuussa olimme yhtä aikaa laitoksella.

Vierailija
4/5 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tuli raskaaksi, kun olin 3kk. Minäkin ole tainnut olla " lapsentekokunnossa" 2-3kk synnytyksistä, siis noin oviksen kannalta. Minulle kyllä gyne kertoi, että täydellinen palautuminen raskaudesta ja synnytyksestä vie vuoden (vaikka itse tuntuisi normaalilta aikaisemminkin), joten sikäli tuota voisin pitää rajana, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
5/5 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhempien naapurissa asuu perhe, jonka pojat on syntyneet samana vuonna. Toinen tammikuun alussa ja toinen jouluaattona. Ja todistettavasti olen nähnyt tämän äidin ison mahan kanssa molemmilla kerroilla :-)

Kesis